וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה סובל מנקע בקרסול, בספק למשחק מול אטאלנטה

כוכב פריז שתוקל בפראות וירד בדמעות לחדר ההלבשה, עבר בדיקה ששללה קרע ברצועות. עם זאת הוא בספק למשחק בעוד שלושה שבועות

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בצרפת קיוו לחזרה חגיגית של הכדורגל, אבל גמר הגביע בין פריז סן ז'רמן לסנט אטיין סיפק עבירות מכוערות, כרטיסים צהובים רבים, אדום אחד ופציעה מדאיגה של קיליאן אמבפה שגרמה למהומה גדולה וגנבה אתמו (שישי) את הפוקוס מהזכייה של פ.ס.ז' אחרי ניצחון 0:1.

אמבפה הצליח לצלוע לכיוון חדרי ההלבשה, אבל לא הסתיר את הדמעות לאחר שהוחלף ובפ.ס.ז' יכולים רק להתפלל כעת שיהיה כשיר לרבע גמר ליגת האלופות מול אטאלנטה ב-12 באוגוסט. הבוקר אמבפה עבר בדיקה נוספת בבוקר שאישרה שהוא סובל מנקע בקרסול, אבל ללא קרע ברצועות. עם זאת הוא עדיין בספק למשחק הקריטי מול אטאלנטה בעוד שלושה שבועות.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן לאחר שנפצע. רויטרס
התסריט הכי גרוע מבחינת פ.ס.ז'. קיליאן אמבפה לאחר הפציעה/רויטרס

הכוכב בן ה-21 של פ.ס.ז' תוקל בפראות על ידי לואיק פראן בדקה ה-26, ונותר שרוע על הדשא. הכניסה הברוטאלית הזו הובילה לבלגן במגרש, כאשר שחקני הקבוצות החליפו ביניהם דחיפות והשופט התקשה להרגיע את הרוחות. בסופו של דבר הוא נעזר ב-VAR והרחיק את קפטן סנט אטיין, באקט פרידה שהיווה סיום עגום לקריירה ארוכה אותה עשה רק בירוק (מאז 2003). פראן פספס את הכדור בגלישה עם רגל שמאל, וברכו הימנית ממש כופפה את הקרסול של אמבפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן עם קביים. AP
בכל זאת חזר אל הספסל. קיליאן אמבפה עם הקביים/AP

בדקה ה-79 חזר אמבפה אל הספסל כשהוא נעזר בקביים וחבוש ברגלו. הוא נראה רגוע יותר, ולאחר סיום המשחק והשלמת הדאבל גם שמח עם חבריו. על פי הדיווחים, החלוץ אמר לאחר הטקס לנשיא צרפת עמנואל מקרון: "אני לא חושב שמשהו נשבר".

הבלם מרקיניוס התייחס לפציעה של אמבפה וגם לזו של תילו קהרר: "אני מקווה שלא מדובר במשהו חמור כי שניהם שחקנים חשובים בסגל ובהרכב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully