וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קוסטאס סלוקאס חוזר לאולימפיאקוס, חתם לשלוש שנים

הרכז היווני שעזב את פנרבחצ'ה חוזר לפיראוס אחרי שדחה הצעות מריאל מדריד וצסק"א מוסקבה. פליפה רייס מסרב לפרוש: האריך חוזה בגיל 40

לקראת שובה של ה-NBA/טוויטר

הפעילות בשוק ההחתמות ביורוליג נמשכת. היום (שישי) התווספו עוד כמה עסקאות מסקרנות. הראשונה שבהן היא החתימה הרשמית והצפויה של קוסטאס סלוקאס באולימפיאקוס. הרכז שעזב את פנרבחצ'ה זכה להתעניינות משלל קבוצות בכירות ביבשת כולל מריאל מדריד וצסק"א מוסקבה, אולם בחר לחזור לאקסית עם חוזה לשלוש שנים.

החתמה מעניינת נוספת מסתמנת בברצלונה. אחרי ששחררה את אנטה טומיץ' ושקלה בכובד ראש את מועמדותו של פאו גאסול המתבגר, הקבוצה של שאראס עומדת להביא לעמדת הסנטר המחליף נדוניה מז'לגיריס קובנה: ג'וק לנדל האוסטרלי, שעוזב את קובנה למרות שהיה חתום בה לעונה נוספת.

ג'וק לנדל במדי נבחרת אוסטרליה. GettyImages
הסנטר המחליף החדש של ברצלונה. ג'וק לנדל/GettyImages

החתמות נוספות ברחבי אירופה

* פליפה רייס מסרב לפרוש. קפטן ריאל מדריד הנצחי האריך רשמית את חוזהו בעונה נוספת, וימשיך לשחק ביורוליג גם אחרי שחצה את גיל 40.

* ז'לגיריס אמנם איבדה את ג'וק לנדל, אבל גם החתימה את פורוורד באסקוניה בשנתיים האחרונות פטריסיו גארינו. הארגנטינאי חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

* ג'ורדן דייויס, שהצטרף להפועל תל אביב לקראת חידוש העונה ועזר לה למתוח את מכבי תל אביב ברבע גמר הפלייאוף, חתם לעונה הבאה במורסיה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully