וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי ובלאק בפנים: פצועי היורוליג ש"יכולים לעשות את ההבדל בעונה הבאה"

ביורוהופס בחרו שמונה שחקנים שחוזרים מהיעדרות ארוכה ועשויים להתברר כ"נשק בלתי צפוי". גם נייט וולטרס וקווינסי אייסי ברשימה

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

מכבי תל אביב סבלה העונה ממכת פציעות חסרת תקדים. עומרי כספי, טאריק בלאק, ג'ון דיברתולומאו ונייט וולטרס ספגו פציעות מסיימות עונה בשלבים מוקדמים, ובין לבין נרשמו גם היעדרויות ממושכות ליובל זוסמן, אלייז'ה בריאנט וקווינסי אייסי.

אבל בהנחה שחלקם יהיו בריאים ושלמים בפתיחת העונה הבאה, יש מי שמנבא להם הצלחה כבירה ביורוליג. ב"יורוהופס" פרסמו אמש (חמישי) רשימה של שחקנים שמתאוששים מפציעות שגרמו להם להיעדרויות ממושכות, ועשויים "לעשות את ההבדל בעונת היורוליג הבאה".

הרשימה כוללת שמונה שחקנים: ואסיליס ספאנוליס, שהחמיץ את מרבית המשחקים בעונת היורוליג החולפת אך חתם לאחרונה על חוזה חדש באולימפיאקוס; וויל קלייברן, שנפצע אף הוא בתחילת עונת היורוליג ויחזור בעונה הבאה לשורות הסגל המתחדש של צסק"א מוסקבה; טימופיי מוזגוב שלא שיחק ולו שנייה אחת במדי חימקי העונה; קורי היגינס שאמנם סיים את העונה על הפרקט, אבל ברצלונה מחכה שיתאושש מפציעה שתגרום לו להיעדרות ארוכה;

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב עם עומרי כספי. דני מרון
ישחקו תפקיד משמעותי ביורוליג בעונה הבאה? עומרי כספי וטאריק בלאק/דני מרון

את הרשימה סוגרים ארבעה נציגים ממכבי תל אביב: טאריק בלאק ונייט וולטרס ששוחררו במהלך העונה, קווינסי אייסי שעדיין מתנדנד, ועומרי כספי שיישאר בוודאות בעונה הבאה. "בזמן שכספי הספיק לשחק, נראה היה שהאיכות שלו אדירה. הוא אמור לחזור בצורה דינמית בעונה הבאה", נכתב אודות הפורוורד הישראלי.

בנוגע לקווינסי אייסי, שסובל מפציעה בתקופה האחרונה ועדיין לא שיחק בפלייאוף של ליגת העל, נכתב: "ברור שיש לו המון מה לתרום לכל קבוצת יורוליג ברמה ההגנתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully