וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נקנסה ב-30 אלף שקל בגין הכנסת חמישה אוהדים לדרבי

24.7.2020 / 13:06

המנהלת הודיעה: נחמיר את הפיקוח ונתגבר את האבטחה בפיינל פור. אוהדי ראשון לציון וגלבוע דורשים להכניס 50 אוהדים לכל קבוצה

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה היום (שישי) כי החליטה לקנוס את מכבי תל אביב ב-30 אלף שקל בסך הכל בגין הכנסה של אוהדים למשחק מספר 3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל תל אביב. על פי הודעת המנהלת, נכנסו ליד אליהו חמישה אוהדים של הקבוצה בניגוד מוחלט להוראות משרד הבריאות. הקנס הושת על הצהובים לאחר ישיבת הנהלה דחופה של הנהלת, במהלכה דנו באירועי הדרבי ובסצנות החריגות עם האוהדים.

במהלך הישיבה התקבלה החלטה לאכוף ביתר שאת את ההנחיות לקראת משחקי חצי הגמר בין מכבי תל אביב להפועל גלבוע גליל ובין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון, שייערכו ביום ראשון הקרוב. "המנהלת החליטה להחמיר את הפיקוח על כניסת בעלי תפקידים בלבד למשחקי חצי הגמר וגמר הפיינל פור. המנהלת קיימה הבוקר ישיבת עבודה עם הנהלת היכל מנורה מבטחים ומנהל האירוע מטעם ההיכל לקראת משחקי הפיינל פור. בישיבה זו הוסקו מסקנות לאור האירועים האחרונים והמנהלת תתגבר את כוחות האבטחה והשיטור במשחקים ועוד לפני כן, תוודא את זהות הנרשמים למשחקים ותאכוף זאת בהקפדה יתרה.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
אם הם כן, למה האחרים לא? אוהדי מכבי תל אביב אמש/דני מרון

הכניסה של אוהדי מכבי תל אביב גרמה לתסיסה אצל אוהדי הקבוצות שהעפילו לפיינל פור. היום (שישי) הוציאו אוהדי גלבוע/גליל ומכבי ראשון לציון הודעה לפיה הם דורשים כניסה של 50 אוהדים מכל אחת מהקבוצות למשחק.

"אנו, דורשים ממנהלת הליגה להתיר כניסה של כ-50 אוהדים לחצי גמר הפיינל פור, בדיוק כפי שאתמול (חמישי) נכנסו אוהדי מכבי תל אביב לאולם במסגרת רבע הגמר", נכתב בהודעה של כל אחת מהקבוצות, "לאורך כל התקופה האחרונה נזהרנו ונשמרנו על נפשותינו, למרות הקושי הגדול. הכלל המנחה היה - בריאות מעל לכל ! לצערנו ולהפתעתנו גילינו אתמול במשחק רבע הגמר בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב כי הקבוצה הבייתית אפשרה לכ-50 אוהדים מטעמה להיכנס".

עוד נכתב כי ארגוני האוהדים עומדים על עיקרון השוויון: "משכך דורש הכנסת 50 אוהדים למשחק חצי הגמר ביום ראשון. למען הסדר הטוב והבריאות של כולנו, אנו כמובן נשמור על כללי ריחוק חברתי ועל חבישת מסכה לכל אורך המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully