וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בגלבוע/גליל, נתנאל ארצי: "רוצים להחיות את המקום שכולם הספידו"

24.7.2020 / 9:46

הקבוצה של ליאור ליובין ("הישג בלתי רגיל") חזרה לפיינל פור אחרי תשע שנים והקפטן נרגש: "נגיע כמו אריות, נעשה הכל כדי להצליח"

תשע שנים אחרי הפעם האחרונה שהייתה שם, חזרה אמש (חמישי) גלבוע/גליל למעמד הפיינל פור של הכדורסל הישראלי אחרי ניצחון 82:87 על הפועל חולון במשחק השלישי והמכריע בסדרת רבע גמר הפלייאוף. גלבוע תפגוש בחצי הגמר (ראשון, 21:15, שידור ישיר בספורט 5) את מכבי תל אביב ותנסה לחזור למעמד הגמר לראשונה מאז האליפות בשנת 2010.

בניגוד לשני המשחקים הראשונים, הפעם גלבוע לא ברחה ליתרון משמעותי במחצית הראשונה וחולון שלטה במשחק עד הרבע השלישי בו ירדו ביתרון 61:65. בשלב הזה השתלט על המשחק יפתח זיו, שסיים עם שיא קריירה של 24 נקודות לצד 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, כשאקיל מיצ'ל מוסיף 22 נקודות ו-10 ריבאונדים ומייקל יאנג 15 נקודות ו-8 ריבאונדים.

"עשינו הישג בלתי רגיל, אני גאה בשחקנים, במערכת ובכל הצוות על הדרך היפה", אמר המאמן ליאור ליובין בסיום, "אנחנו הקבוצה הכי ישראלית והכי צעירה בליגה, זה גאווה גדולה לכל האזור, אני מקווה שאנחנו מצליחים לשמח את האוהדים שלנו שחסרים לנו, הם היו מגיעים בכמויות אדירות אם הם היה מתאפשר להם, זה עבורם לא פחות מבשביל כל אחד במערכת".

שחקני גלבוע/גליל. לירון מולדובן
עשתה זאת. גלבוע חוגגת/לירון מולדובן

הקפטן נתנאל ארצי הוסיף: "אני רוצה לדבר על האוהדים שלא פה, הם חלק ענק מאיתנו, חלק שחסר בתקופה הנוראית הזאת. אני מקווה שהצלחנו להשלים חלל ענק אצלהם, זה חסר לנו. אנחנו קבוצה שהתגבשה אחרי תקופה ארוכה בלי כדורסל, היה חשוב לנו למקסם את הפוטנציאל של כל אחד בקבוצה, להגיע לרמה הכי גבוהה שאפשר. אני שמח להיות חלק מקבוצה שהגיעה למעמד".

לקראת הגמר הוסיף ארצי: "חשוב לציין שזה לא נגמר פה, אנחנו רוצים למקסם את עצמנו במאה אחוז שלנו, לעשות משהו שלא קרה כאן עשור. אני גאה בשחקנים, גאה בצוות שהאמין בנו, דרך ארוכה עברנו ביחד, יש עוד דרך לעבור, נעשה הכל כדי להפוך את גלבוע שוב לסמל סטטוס, להחיות את המקום שכביכול כולם הספידו, אנחנו פה כדי להרים את הכפפה ולתת בראש. נגיע לפיינל פור כמו אריות, אנחנו באים לשחק ולהינות, הכי חשוב שעשינו את זה, אנחנו עם הראש למעלה ומסתכלים קדימה, הולך להיות משחק קשה, נעשה הכל כדי להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully