וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המעשה הכי מגוחך של מועדון אי פעם": המחווה ההזויה לג'וד בלינגהאם

ברמינגהאם החליטה להפריש את החולצה של הקשר בן ה-17 שנמכר לדורטמונד, אוהדיה נקרעו מצחוק: "יונייטד לא הפרישה את הגופיה של רונאלדו"

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

ג'וד בלינגהאם רק בן 17 וכבר הספיק להפוך לרכש הכי יקר בתולדות בורוסיה דורטמונד, ששילמה עבורו לברמינגהאם לא פחות מ-35 מיליון יורו. אלא שעם כל הכבוד לבלינגהאם, שרשם את עונת הבכורה שלו בבוגרים של הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, הוא בטח לכך שהקבוצה שלו תפריש את חולצתו אבל זה בדיוק מה שברמינגהאם עשתה.

ג'וד בלינגהאם שחקן בירמינגהאם. GettyImages
עונה אחת הספיקה כדי להפריש את הגופיה שלו. ג'וד בלינגהאם/GettyImages

אחרי שנפרדה ממנו, ברמינגהאם הודיעה שאף שחקן לא ילבש יותר את החולצה מספר 22, מחווה די מגוחכת עבור שחקן שרק החל את הקריירה שלו. מחווה שזכו לה לפניו אגדות קצת יותר גדולות כמו יוהאן קרויף באייאקס, פאולו מאלדיני במילאן ועוד אגדות נוספות.

התגובות של אוהדי הקבוצה לא איחרו לבוא, וחלקן היו מאוד מצחיקות. אחד הגולשים כתב ש"מנצ'סטר יונייטד לא הפרישה את החולצה מספר 7", אחר כתב: "זה הדבר הכי מגוחך שמועדון עשה אי פעם". עוד גולש כתב: "מי שמנהל את המועדון הזה וקיבל את ההחלטה הזו צריך להתפטר".


בלינגהאם אגב, רשם 32 הופעות במדי ברמינגהאם העונה וכבש ארבעה שערים, אך היה שותף לעונה רעה של הקבוצה שניצלה מירידה רק בזכות שתי נקודות יתרון על פני צ'רלטון של תומר חמד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

האוהדים הסתלבטו ואפשר להבין אותם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully