וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת סקוטלנד אישרה את הגעת נבחרת ישראל ללא צורך בבידוד

23.7.2020 / 18:04

ההתאחדות הסקוטית עדכנה את ההתאחדות כי לא יהיה בידוד, אך תהיה הקפדה על צמצום תנועה ושהייה במלון במסגרת נפרדת. רתם קמר: "המתווה דומה מאוד לזה שגיבשה ההתאחדות לכדורגל והוצג בפני משרדי הספורט"

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות הסקוטית עדכנה היום (חמישי) את ההתאחדות לכדורגל, כי ממשלת סקוטלנד אישרה את הגעת נבחרת ישראל למשחקים מול הנבחרת המקומית במוקדמות ליגת האומות ובחצי גמר פלייאוף יורו 2020 ללא צורך בבידוד ובהתאם לפרוטוקול של אופ"א.

במכתב, מציינים הסקוטים כי חשוב להקפיד על צמצום תנועה מעבר להגעה לאימונים ולמשחק, שהייה במלון במסגרת נפרדת ועזיבת המדינה לכל המאוחר יום לאחר המשחק.

המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. דני מרון
יפתח עם משחק חוץ בסקוטלנד. וילי רוטנשטיינר/דני מרון

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות אמר: "הבשורה שהגיעה מהממשלה הסקוטית מלמדת על מאמץ אמיתי מצדה להחזיר יחד עם ההתאחדות המקומית את פעילות הנבחרות, כמובן בכפוף להגבלות נדרשות בעידן הקורונה. אנחנו פועלים עם ממשלת ישראל לטובת הנושא ומשוכנעים כי כבר בזמן הקרוב יתקבל אישור דומה שיבטיח את החזרה לפעילות בינלאומית של נבחרות הייצוג וכן של הקבוצות הישראליות שלוקחות חלק במפעלים האירופאים".

"סוגיית הזמן הולכת ונעשית קריטית יותר ויותר. המתווה שאישרה ממשלת סקוטלנד דומה מאוד לזה שגיבשה ההתאחדות לכדורגל והוצג בפני משרדי הספורט והבריאות. עבדנו קשה כדי לבנות מודל מתאים לעת הנוכחית מתוך הכרה בחשיבות הלאומית לפעילות הבינלאומית שלנו במסגרת הנבחרות והקבוצות, ואנחנו סמוכים ובטוחים כי נוכל בזמן הקרוב לחזור עם תשובה דומה להתאחדות הסקוטית ולהתאחדויות האחרות שהנבחרות/קבוצות שלהן עתידות להגיע לישראל במסגרת התחרויות שמארגנת אופ"'א".

כידוע, נבחרת ישראל שובצה לדרג ב' בליגת האומות, שם היא תשחק בבית B2. היא תפתח את הופעותיה עם משחק חוץ נגד סקוטלנד ב-4 בספטמבר ולאחר מכן תארח את סלובקיה וצ'כיה. המשחק נגד סקוטלנד בנתניה, יתקיים במחזור האחרון של שלב הבתים. הנבחרת שתזכה בראשות הבית, תעפיל לדרג א', בעוד הנבחרת שתסיים אחרונה תנשור לדרג ג'. ישראל תפגוש שוב את סקוטלנד בפלייאוף היורו ב-8 באוקטובר, משחק שניצחון בו יעמיד אותה במרחק משחק אחד מהעפלה ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully