וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני פתיחת העונה: חוזה עתק למוקי בטס בלוס אנג'לס דודג'רס

הדודג'רס זיכו את האאוטפילדר בחוזה עתק, והוא ישתכר 392 מיליון דולר ב-13 השנים הקרובות. העונה תיפתח הלילה עם משחק בין האלופה וושינגטון ליאנקיז

עידן הקורונה מייצר חרדות כלכליות למשפחות רבות בעולם, אבל מוקי בטס כבר לא יצטרך לדאוג, לפחות לא בעשור הקרוב. האאוטפילדר, שעבר מבוסטון רד סוקס לדודג'רס לאחר עונת 2019, חתם על הארכת חוזה בלוס אנג'לס, והיא כלל וכלל לא זולה - 365 מיליון דולר ל-12 שנים. לחוזה הזה מצטרפת העונה היחידה שנותרה בחוזהו המקורי של בטס בן ה-27, בשווי 27 מיליון דולר, מה שהופך בעצם את היקף החוזה ל-392 מיליון דולר ל-13 שנה.

שחקן לוס אנג'לס דודג'רס מוקי בטס. GettyImages
העתיד נראה ורוד. מוקי בטס/GettyImages

לבטס נותרה, כאמור, שנה אחת בחוזהו בבוסטון, במסגרתה זכה בתואר ה-MVP של הליגה. הוא רצה חוזה של 300 מיליון דולר שהרד סוקס לא התכוונו לתת. אבל הם גם לא רצו לתת לו ללכת בחינם, ולכן שיגרו אותו ללוס אנג'לס תמורת שני שחקנים. הדודג'רס, שרואים בבטס את הפנים שלהם בעשור הקרוב לכל הפחות, מיהרו לסגור אותו לפני שיטעם את השוק החופשי בחורף הקרוב.

בטס נחשב לאחד משחקני הבייסבול הטובים היום ב-MLB, להוציא אולי את מייק טראוט מלוס אנג'לס איינג'לס. ב-2018 זכה בתואר ה-MVP של הליגה, עונה בה סיים כאלוף עם הרד סוקס. לדודג'רס סגל שנראה מבטיח. כעת הם צריכים רק להופיע לעונה המקוצרת שתיפתח הלילה, כשהאלופה וושינגטון נשיונאלס תארח את ניו יורק יאנקיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully