וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA חזרה: הקליפרס ודנבר ניצחו, פול ג'ורג' וניקולה יוקיץ' כיכבו

שבעה ימים לפני חידוש הליגה, משחקי ההכנה חזרו. הקליפרס ניצחו 90:99 את אורלנדו, הנאגטס גברו 82:89 על וושינגטון, בול בול הראה ניצוצות

לקראת שובה של ה-NBA/טוויטר

אחרי ארבעה חודשים, ה-NBA סוף סוף שוב איתנו. המשחקים בליגה הטובה בעולם חודשו הערב (רביעי) עם משחקי מפגשי הכנה, כשנותרו שבעה ימים לחידוש העונה בבועה בדיסניוורלד.

פול ג'ורג' מול ג'ייסון טייטום. GettyImages
כאילו כלום לא השתנה. פול ג'ורג'/GettyImages

ל.א קליפרס - אורלנדו 90:99

המשחק נערך במתכונת של ארבעה רבעים של 10 דקות, ודוק ריברס בעיקר השתדל שלא להעמיס יתר על המידה על כוכביו. למזלו, נראה שמעט מאוד השתנה מאז שהעונה הופסקה: לו וויליאמס שוב עלה מהספסל והצטיין עם 22 נקודות, ופול ג'ורג' נראה אף הוא בכושר טוב עם 18 נקודות, כולל ארבע שלשות. ג'ורג', כמו קוואי לאונרד שהצטרף לקליפרס באורלנדו באיחור, קיבלו 19 דקות כל אחד. קוואי הסתפק ב-9 נקודות, כולן כתוצאה משלשות. מנגד ניקולה ווצ'ביץ' בלט עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים.

דנבר - וושינגטון 82:89

ניקולה יוקיץ', שחלה בקורונה והספיק להתאושש, נראה מעט חלוד ואיבד לא פחות משמונה כדורים, אולם כהרגלו תרם בכל הקטגוריות הסטטיסטיות כשסיים עם 16 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ב-27 דקות. בול בול, הבחירה ה-44 בדראפט האחרון, ניצל את היעדרם של ג'מאל מארי וגארי האריס ולקח על עצמו יותר בהתקפה - מה שהסתיים עם 16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 חסימות. רוי האצ'ימורה בלט אצל המפסידה עם 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully