וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העוגן ההגנתי של מכבי תל אביב": ביורוליג מחלקים מחמאות ליובל זוסמן

באתר היורוליג פורסמה כתבת הלל על הגארד הצעיר: "כל עוד הוא נמצא, מכבי תל אביב תמשיך להיות אחת מקבוצות ההגנה הטובות באירופה"

לקראת שובה של ה-NBA/טוויטר

לצערה של מכבי תל אביב, יובל זוסמן סיים את העונה בעקבות הפציעה שספג אמש (שלישי) במשחק מספר 2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל תל אביב. אבל לצד האכזבה הקבוצתית, ברמה האישית הגיע זמן הסיכומים. זוסמן עשה העונה עוד קפיצת מדרגה: הוא הפך לאחד השחקנים החביבים על יאניס ספרופולוס, פתח בחמישייה ב-16 משחקי יורוליג, ולמרות הקשיים בצד ההתקפי (ממוצעים של 5.4 נקודות למשחק עם 28.2 אחוזים בלבד מהשלוש), מיצב את עצמו כשחקן הגנה איכותי.

גם באתר היורוליג התרשמו לטובה מהיכולות של זוסמן בצד ההגנתי, והקדישו לו הערב מילים חמות. "חטיפת כדור בכדורסל היא אמנות בפני עצמה. יש הרבה איכויות שיכולות לעזור, כמו ידיים זריזות וזרועות ארוכות. כדי להיות חוטף טוב, נדרשים איי קיו כדורסל גבוה ויכולת קריאת מצבים. יובל זוסמן עונה על כל הקטגוריות הללו, ובגדול", נכתב על זוסמן בצירוף סרטון המאגד את כל החטיפות שלו ביורוליג העונה.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול קייפר סייקס שחקן מילאנו. דני מרון
בולט בצד ההגנתי. יובל זוסמן/דני מרון

"הערך המוסף של זוסמן הוא במעבר מהגנה להתקפה. כשהכדור נמצא בידיים שלו, נוצרות הרבה התקפות מתפרצות שהובילו להרבה סלים קלים. זה הפך אותו לשחקן מפתח ברוטציה של מכבי תל אביב. מלבד יכולת החטיפה שלו, הוא גם מוסר טוב מאוד. שחקני מכבי תל אביב יודעים שאם הם יהיו פנויים, זוסמן ימצא אותם.

"זוסמן הוא העוגן ההגנתי של מכבי תל אביב, ולעיתים קרובות יופקד על הסקורר המוביל של הקבוצה היריבה. הוא רשם העונה 24 חטיפות ב-23 משחקים והיה אחראי לעוד אינספור חטיפות נוספות, בזכות האגרסיביות, חכמת המשחק והזרועות הארוכות שלו שגורמות לשחקנים יריבים למסור מסירות רעות. הוא אחד הגורמים העיקריים לכך שמכבי תל אביב היתה אחת הקבוצות הטובות ביורוליג העונה בכל קטגוריה הגנתית שיש, כולל 7.7 חטיפות למשחק. כל עוד זוסמן בקבוצה, אפשר להניח שמכבי תל אביב תמשיך להיות אחת מקבוצות ההגנה הטובות ביורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully