וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אדהנני ואדלר חתמו בכפר קאסם, זבידאת בהפועל רמת גן, פישלר באחי נצרת

שני בלמים חדשים לקבוצה של תומר קשטן, מגן מכבי נתניה ירד ללאומית והבלם של הפועל חיפה חוזר לעוד סיבוב בליגה השנייה

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

בווידאו: חגיגות העלייה של בני סכנין

אחרי שחמישה משחקני ההרכב שלה התקדמו לליגת העל, מ.ס. כפר קאסם מתחילה למלא את השורות והיום (רביעי) צירפה את הבלמים עידן אדהנני וטל אדלר. אדהנני בן ה-23 היה שותף לעליית הליגה של מכבי פתח תקוה וגם כבש שלושה שערים, אבל בכל זאת ישחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית, בעוד אדלר בן ה-22, בוגר מחלקת הנוער של הפועל רעננה, שיחק בעונה הקודמת בהכח עמידר רמת גן מליגה א'.

לפני כן הצטרף לקבוצה החלוץ בנג'מין קוקו שהתחיל את העונה הקודמת בהפועל כפר סבא וסיים בהפועל פתח תקוה, וגם המגן אשרף רבאח ממכבי אחי נצרת. איתי אלקסלסי, אלון אזוגי, חליל פריג', בן כוואז והקפטן סאמח מרעב האריכו חוזים.

* הפועל רמת גן החתימה את מוחמד זבידאת, המגן בן ה-29 ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי נתניה ולפני כן בבני סכנין. זבידאת יחליף בעמדת המגן הימני את ינון אליהו שעבר למכבי פתח תקוה. בנוסף החתימה רמת גן גם את הקשר בן שמעוני, שהושאל מבני יהודה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, ויחזור לשתף פעולה עם עופר טסלפפה.

* אופק פישלר, בלמה של הפועל חיפה, חזר לליגה הלאומית כשחתם לעונה אחת במכבי אחי נצרת. הבלם בן ה-23 שיחק כבר כמושאל בבית"ר תל אביב, הפועל עכו והפועל נוף הגליל (שתי קדנציות שונות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully