וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.7: סביליה לא מוותרת על גצה, פיולי נשאר במילאן

האנדלוסים נאבקים בפיורנטינה ומונאקו שגם כן רוצות לצרף את הגרמני בהעברה חופשית. המאמן האיטלקי נשאר בבירת האופנה, מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בחאמס

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: מנור סולומון כובש בבעיטה חופשי במדי שחטאר דונייצק

העברות

* אחרי ה-1:2 על ססואולו, מילאן הודיעה: "המאמן סטפנו פיולי חתם על חוזה עד קיץ 2022 ויישאר במועדון". ההודעה הזו שמה סוף לשמועות על עזיבתו של המאמן, שינסה להחזיר את הרוסונרי לגדולתם בעונה הבאה.

* בורוסיה מנשנגלדבאך החתימה את האוסטרי האנס וולף מר.ב. לייפציג. גלדבאך שילמה 1.5 מיליון יורו עבור שאילתו של הקשר בן ה-21 לעונה אחת, ותוכל לרכוש אותו בקיץ הבא.

* באנגליה מדווחים שצ'לסי לא עוצרת, והגישה הצעה גם על המגן הארגנטינאי המצוין של אייאקס, ניקולאס טגליאפיקו בן ה-27. על פי הדיווח באנגליה, הבלוז מוכנים לשלם לאייאקס 23 מיליון ליש"ט בעבורו.

* אל דוחאיל הקטארית שילמה 7 מיליון יורו לפלמייראס עבור שאילתו של החלוץ דודו בן ה-28 לעונה אחת. אם תרכוש אותו בקיץ הבא, הקבוצה תצטרך לשלם עוד 6 מיליון יורו עבור 80 אחוזים מהכרטיס.

* החלוץ הבלגי לואיס אופנדה בן ה-20 עבר בהשאלה מקלאב ברוז' הבלגית לוויטסה ההולנדית.

* דויד גאייגו, שפוטר מאספניול אחרי שמונה מחזורים בעונה החולפת, מונה למאמנה החדש של ספורטינג חיחון מהליגה השנייה. המאמן בן ה-48 החליף בתפקיד את מירוסלב ג'וקיץ' הסרבי.

שמועות

* בספרד טוענים שאתלטיקו מדריד לא מתכוונת לעשות הנחות לצ'לסי או למנצ'סטר יונייטד בנוגע למחירו של יאן אובלק. השוער הסלובני האריך חוזה בשנה שעברה עד 2023 עם סעיף שחרור של 120 מיליון יורו, וזה הסכום אותו הקולצ'ונרוס דורשים.

* על פי דיווח בספרד, מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם 50 מיליון יורו לריאל מדריד עבור חאמס רודריגס וגם להציע לקולומביאני את שכרו הנוכחי - כ-8.5 מיליון יורו לעונה.

* ב"סקיי ספורטס" הגרמני מדווחים שסביליה רוצה להחתים את מריו גצה, שהפך לשחקן חופשי אחרי שסיים את חוזהו בדורטמונד. על פי הדיווח גם מונאקו ופיורנטינה מעוניינות לצרפו.

* בבלגיה מדווחים כי חלוץ הנבחרת מישי בטשואיי לא רוצה לעזוב את צ'לסי ולהרוויח פחות מ-130 אלף היורו שהוא מקבל כעת מדי שבוע. הבלוז מחפשים דרך להיפטר ממנו, שנה לפני סיום החוזה, והציעו אותו לווסטהאם.

* על פי "הגרדיאן", מנצ'סטר סיטי היא זו שקרובה לרכוש את נתן אקה, הבלם ההולנדי בן ה-25 של בורנמות', בסכום המוערך בכ-35 מיליון יורו.

* על פי דיווחים באנגליה, סאות'המפטון נענתה להצעה בסך 25 מיליון יורו של אברטון על הקשר פייר אמיל הויביירג, וכעת הדני בן ה-25 צריך לסכם את תנאיו האישיים כדי להשלים את המעבר.

חאמס רודריגס ריאל מדריד. GettyImages
יש פתרון? חאמס רודריגס/GettyImages

* על פי התקשורת הרומנית, מונאקו הגישה הצעה בסך 10 מיליון יורו לסטיאווה בוקרשט כדי לרכוש את שחקן הכנף דניס מאן בן ה-21. סטיאווה דורשת 15 מיליון, אבל גם 10 יהפכו את מאן לרומני היקר אי פעם.

* גונסאלו מונטיאל, המגן הימני בן ה-23 של ריבר פלייט, צפוי לעבור בקרוב לאירופה. אחרי ההתעניינות מצד ווסטהאם, נטען כעת כי שאלקה מוכנה לשלם 5 מיליון יורו עבור 80 אחוזים מכרטיסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully