וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים בלבד אחרי שהגיע: שחקן ברסט הותקף ורכבו הוצת

תעלומה בצרפת: המגן רונאל פייר-גבריאל, שרק לאחרונה חזר ממיינץ הגרמנית, הוכה ברחוב במחוז פונטאנזן ומכוניתו נשרפה. המועדון הגיב: "זה מצער, הוא רק הגיע ולא הסתבך עם אף אחד"

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

לא לקבלת פנים "חמה" כזו ציפה רונאל פייר גבריאל כשחתם בברסט. המגן הימני בן ה-22 חזר לצרפת רק לפני כשבועיים כמושאל ממיינץ הגרמנית, אבל אתמול בערב (שני) היה קורבן לתקיפה אלימה במחוז פונטאנזן ובנוסף לכך גם רכבו הוצת.

הרכב נהרס כליל, ותמונות שלו עולה באש הופצו אמש ברשתות החברתיות. הבוקר הגיש השחקן תלונה במשטרה בגין תקיפה והשחתת רכוש, ולאף אחד לא ברור מי תקף אותו והאם היה קורבן מקרי או שהיה זה מעשה מכוון.

רונאל פייר-גבריאל במדי מיינץ. GettyImages
רק חזר לצרפת. רונאל פייר-גבריאל במדי מיינץ/GettyImages

בהודעת המועדון נכתב: "אתמול בערב באחד ממחוזות ברסט, השחקן רונאל פייר גבריאל היה קורבן לתקיפה ורכבו הוצת ונהרס. המועדון מגנה בתוקף את האירועים ומעניק תמיכה מלאה לרונאל. מצער לראות תקרית כזו פוגעת בבחור שרק הגיע לכאן לפני שבועיים ולא הסתבך עם אף אחד".

גבריאל ערך את הבכורה שלו בליגה הצרפתית כבר בגיל 17 וחצי במדי סנט אטיין, וב-2018 עזב את קבוצת נעוריו לטובת מונאקו. בקיץ שעבר חתם במיינץ, לא הרבה לשחק בבונדסליגה וכאמור הושאל לברסט שנשארה בליגה הצרפתית הבכירה. בעברו הופיע גם בכל הנבחרות הצעירות של צרפת.

  • עוד באותו נושא:
  • ברסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully