וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: האחים שפונגין האריכו חוזים בכפר שלם, זר חדש לרעננה

העולה לליגת המשנה השאירה את יובל ויאיר שפונגין, היורדת מליגת העל צירפה את החלוץ הגמבי עוסמאן מרונג. גל קולני באחי נצרת, מתן פלג בנוף הגליל

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

בווידאו: חגיגות העלייה של בני סכנין

הפועל כפר שלם, העולה החדשה לליגה הלאומית, הודיעה היום (שלישי) על הארכת חוזיהם של האחים יובל ויאיר שפונגין, שהיו שותפים לעלייה מליגה א' דרום בעונה הקודמת.

יובל שפונגין בן ה-33, לשעבר מגן נבחרת ישראל, החל את העונה הקודמת בהפועל מרמורק ועבר במהלכה לכפר שלם של אחיו הצעיר, שהקדימה לבסוף את קבוצתו לשעבר במאבק העלייה שהוכרע בחסות הקורונה. לאחר החתימה אמר שפונגין: "אני שמח להמשיך לעוד עונה במקום משפחתי וחם כמו כפר שלם. התחלנו בדרך מסוימת בעונה שעברה ואני שמח שנמשיך אותה ביחד בליגה הלאומית, ובעזרת השם נכבוש את כל המטרות שלנו. אני סומך על הצוות המקצועי והניהולי שיבנו כאן בסיס שחקנים איכותי שיעמוד במטרות שלנו לעונה הקרובה".

יובל שפונגין, יאיר שפונגין הפועל כפר שלם. אתר רשמי הפועל כפר שלם, אתר רשמי
"מקום משפחתי וחם". יובל ויאיר שפונגין/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר שלם

עוד בלאומית

* הפועל רעננה החתימה את החלוץ עוסמאן מרונג, שיהיה הזר שלה לעונה הקרובה בלאומית. היורדת מליגת העל צירפה את הגמבי בן ה-21 בהשאלה לעונה אחת מהכוכב האדום בלגרד, אחרי ששיחק כמושאל בגרפיצ'אר מהליגה השנייה בסרביה וכבש במדיה חמישה שערים.

* מכבי אחי נצרת החתימה לעונה אחת את גל קולני, הקשר בן ה-26 שסיים שנתיים בהפועל עכו. לקולני, בוגר מחלקת הנוער של מכבי נתניה ששיחק גם במכבי הרצליה והפועל פתח תקוה, יש סעיף יציאה לליגת העל.

* המגן הימני מתן פלג חתם לעונה אחת בהפועל נוף הגליל. פלג בן ה-26 שיחק בעונה הקודמת בהפועל ראשון לציון ולפני כן גן בבית"ר ירושלים.

* מ.ס. כפר קאסם חידשה את חוזהו של הקשר האחורי איתי אלקסלסי, שהיה שותף לעלייה מליגה א' ולהצלחה בעונה האחרונה עם השגת המקום השישי בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully