וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנט תשתתף בשכרו של אור אינברום במכבי פתח תקוה, ותקבל אחוזים ממכירה עתידית

21.7.2020 / 12:35

הקשר ההתקפי האריך את חוזהו בעונה נוספת אחרי שהמלאבסים הגיעו להסכם עם המועדון הבלגי אליו הוא שייך. שכרו: 180 אלף דולר נטו

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

מכבי פתח תקוה ממשיכה בבניית הסגל לעונה שבפתח. העולה החדשה לליגת העל הודיעה היום (שלישי) על הארכת חוזהו של אור אינברום בעונה נוספת, אחרי שסייע לקבוצה לעלות בחזרה לליגה הבכירה ולהעפיל לגמר גביע המדינה. אינברום חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו עידן בן אבו.

אינברום ירוויח בעונה הקרובה 180 אלף דולר נטו, כאשר גנט במדיה היה לו חוזה לעונה הבאה תשתתף בכשליש משכרו. בתמורה לכך, מכבי פתח תקוה והבלגים הסכימו כי אם אינברום יימכר בתום העונה הקרובה או במהלכה, הבלגים יזכו ב-55 אחוז מדמי המכירה. ההסכם הזה מציב את אינברום כאחד המשתכרים הבכירים בקבוצה, כאשר גיא לוזון מייחס לו חשיבות גדולה מאוד בחלק ההתקפי בעונת החזרה של המועדון לליגת העל.

שחקן מכבי פתח תקוה אור אינברום עם סוכנו עידן בן אבו לצד אבי לוזון. יח"צ, אתר רשמי
שיתוף פעולה ישראלי-בלגי. אור אינברום אחרי הארכת החוזה/אתר רשמי, יח"צ

אינברום בן ה-26 הצטרף למכבי פתח תקוה בפברואר 2020 בהשאלה מהפועל תל אביב. הקשר ההתקפי גדל במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד, שיחק בגנט (אליה הוא עדיין משתייך) ומאריבור ובישראל עבר בבית"ר ירושלים והפועל תל אביב לפני שהצטרף לקבוצה של גיא לוזון.

אמש הודיעה הקבוצה על החתמה של שני שחקנים חדשים: השוער אריק ינקו שהגיע כשחקן חופשי אחרי שלוש שנים בהפועל תל אביב, והמגן השמאלי מוחמד הינדי שהגיע ממ.ס. כפר קאסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully