וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפורטיבו לה קורוניה ירדה ליגה ודורשת לקיים את כל המחזור מחדש

הקבוצה מגליסיה תשחק בליגה השלישית לראשונה אחרי 40 שנה. קבוצות נוספות בליגת המשנה טוענות לחוסר ספורטיביות במחזור הסיום

אוהדי דפורטיבו לה קורוניה מגיעים לתמוך בקבוצה במשחק ההישרדות/מתוך יוטיוב

בווידאו: מאוד אוהדי לה קורוניה שהגיע אתמול לריאזור

דפורטיבו לה קורוניה נפרדה אמש (שני) מליגת המשנה בספרד וירדה לליגה השלישית, שם היא תופיע בעונה הבאה לראשונה מאז עונת 1980/81. דפור הייתה קבוצת צמרת בשנות ה-90 ותחילת ה-2000, זכתה באליפות בעונת 1999/2000, הייתה חברה קבועה בליגת האלופות, אבל בשנים האחרונות התרסקה.

את הירידה אמש ליוותה ועודנה מלווה דרמה גדולה. המשחק של הגליסיאנים נגד פואנלברדה נדחה בגלל ששחקנים רבים של האחרונה התגלו כחיוביים לנגיף הקורונה, אבל שאר המשחקים התקיימו בשעה אחידה - דבר שעורר זעם רב בקרב קבוצות רבות.

הטענה הייתה שכדי לשמור על ספורטיביות מקסימלית, יש לדחות את כל משחקי המחזור כדי שהם ייערכו במקביל. "הייתי מופתע מאוד שהמשחקים האחרים התקיימו כמתוכנן, זו טעות גדולה של המנהלת ושל ההתאחדות", אמר נשיא דפורטיבו, פרננדו וידאל, "צריך לקיים את כל המחזור מחדש".

דפורטיבו ירדה בלי לשחק בגלל שהיריבות שלה פתחו פער בלתי מחיק, אבל הזעם נמצא גם בצד השני של הטבלה. אם פואנלברדה תנצח במשחק ההשלמה, היא תעלה למקום החמישי ותנשל את אלצ'ה מפלייאוף העלייה. לכן באלצ'ה וגם בראיו וייקאנו, שפספה את הפלייאוף אמש, רותחים ומאיימים לפנות לערכאות משפטיות במטרה לקיים את כל המחזור מחדש.

אוהדי דפורטיבו לה קורוניה. GettyImages
אוהדי דפורטיבו אתמול, לפני הירידה/GettyImages

שחקן העבר ההולנדי רוי מקאי, ששיחק בהצלחה גדולה בדפורטיבו בשנים 1999-2003, אמר אמש לתקשורת במולדתו: "אני מאוד עצוב. היו לי רגעים נפלאים בדפורטיבו, אבל לצערי דברים לא עבדו כמו שצריך במועדון בשנים האחרונות. בשנה שעברה הקבוצה עוד פספסה ברגע האחרון את ההעפלה בחזרה ללה ליגה ועכשיו היא ירדה לליגה השלישית... זה ערב עצוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully