וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: גיא גודס חתם לעונה נוספת

20.7.2020 / 15:26

מאמן הכתומים יפתח עונה שלישית ברציפות על הקווים אחרי שהוביל את הקבוצה לפיינל פור השני שלה ברציפות והחמישי בשש שנים. יצחק פרי: "ההישגים שלנו בשנתיים האחרונות מעידים על היכולות שלו"

אימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) על החתמתו של המאמן גיא גודס לעונה הבאה. גודס, שהוביל את הכתומים אתמול למעמד הפיינל פור השני ברציפות שלה והחמישי בשש השנים האחרונות, היה מועמד לאחרונה למספר קבוצות באירופה, ביניהן סראטוב הרוסית, אך העדיף להשאר בעיר היין.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. קובי אליהו
ממשיך בכתום. גיא גודס/קובי אליהו

"גיא הוא מאמן משכמו ומעלה, אדם מוערך שהשתלב במועדון כאילו נמצא בו שנים רבות", אמר יו"ר ראשון לציון יצחק פרי, "ההישגים שלנו בשנתיים האחרונות מעידים על היכולות שלו ושל הצוותים שעובדים לצידו. אנחנו מקווים להמשך ההצלחה בשבוע הפיינל פור, בעונת המשחקים הבאה בארץ ובאירופה".

גודס (49) החל את קריירת האימון שלו בראשון לציון, שם היה עוזרו של חנוך מינץ בעונת 2004/5, ובמהלך העונה קיבל את הקבוצה במקומו של מינץ. בעונה לאחר מכן הוביל את ראשון לציון לפיינל פור, ועבר לשנתיים בהם היה עוזר מאמן במכבי תל אביב. בקיץ 2008 מונה למאמן הפועל ירושלים, איתה הגיע פעמיים לפיינל פור ורבע גמר היול"ב קאפ. אחרי שנתיים שב לתפקיד עוזר המאמן במכבי תל אביב, הפעם לארבע שנים והיה שותף מעמדה זו לזכייה ביורוליג.

גודס קיבל את עמדת המאמן הראשי במכבי תל אביב אחרי הזכייה ביורוליג בעונת 2014/15, והודח עם הצהובים בשלב ההצלבה של היורוליג מול פנרבחצ'ה/אולקר. אחרי שפתח את העונה שלאחר מכן פחות טוב, סיים את דרכו במועדון וישב במשך שנה וחצי מחוץ לקווים. בקיץ 2017 שב לתפקיד עוזר המאמן של מכבי תל אביב, הפעם תחת נבן ספאחיה, בקדנציה שנמשכה עונה ועוד חודשיים, ועזב אחרי פיטוריו של ספאחיה. הפעם גודס לא ישב בחוץ יותר מדי זמן, וכעבור חודש לקח את ראשון לציון, עמה הגיע מאז לחצי גמר וגמר גביע המדינה ולגמר הפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully