וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: עומר פדידה וטל מכלוף האריכו את חוזיהם בשנתיים נוספות

20.7.2020 / 17:03

הקבוצה מהשרון ממשיכה לבסס את הסגל שלה ודאגה להשאיר את בלמה ואת מלך שעריה בעונה החולפת (10). פדידה: "המועדון הזה הוא הרבה מעבר לפרנסה בשבילי. גדלתי כאן"

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים

הפועל כפר סבא ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הבאה והיום (שני) היא הודיעה על הארכת חוזהיהם של שניים משחקניה: הקפטן והשחקן המצטיין שלה בעונה החולפת עומר פדידה ובלם הקבוצה טל מכלוף - בשנתיים נוספות. הקשר והבלם מצטרפים לחלוצים לוואגה קיזיטו ואמאדו סוקונה, לקשר בן רייכרט, למגן אביב סולומון, לבלם סודיק אטנדה ולשוער איתמר ישראלי שהאריכו גם הם מוקדם יותר את חוזיהם במועדון.

עומר פדידה הפועל כפר סבא. אתר רשמי, אתר רשמי
נשאר ירוק. עומר פדידה/אתר רשמי, אתר רשמי

פדידה היה מלך השערים של הקבוצה אשתקד עם עשרה כיבושים וגם חמישה בישולים. "אני מאושר להמשיך לשחק בהפועל כפר סבא. זה הבית שלי. בית אמיתי. גדלתי בעיר הזו ואני גר בה, שיחקתי במועדון מקבוצות הילדים ואני אוהד את הקבוצה מאז שאני זוכר את עצמי וקשור לקהילה המקומית", אמר פדידה לאחר החתימה.

פדידה הוסיף: "המועדון הזה עבורי הוא הרבה מעבר לפרנסה. הלב שלי אמר לי שנכון שאמשיך לשחק כאן בשנתיים הקרובות. הרגשתי שסומכים עליי שאוביל את הפרויקט הזה שהחל בשנה שעברה בליגת העל". טל מכלוף אמר לאחר החתימה: "רגע נפלא עבורי. הגעתי לכאן רק לפני עונה וחצי, אבל מרגיש שאני פה כבר שנים ארוכות. עברנו מסע אדיר ביחד ובחרתי להמשיך במסע הזה כאן בירוק. האוהדים אמנם לא איתנו כעת, אבל הם חלק משמעותי בבחירה שלי לשחק כאן".

מאור ג'רסי שחקן הפועל כפר סבא. אתר הפועל כפר סבא, אתר רשמי
מאור ג'רסי אחרי החתימה/אתר רשמי, אתר הפועל כפר סבא

גם המגן מאור ג'רסי חתם בקבוצה לעונה אחת והפך למצטרף השלישי של כפר סבא בקיץ, אחרי ג'ורג' פוצי'בה ועומר בראמי. ג'רסי בן ה-25, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, התחיל את העונה הקודמת בהפועל רעננה מליגת העל ובמהלכה עבר להפועל ראשון לציון, איתה לא הצליח לרשום עלייה. לפני כן שיחק בבית"ר תל אביב, סקציה נס ציונה ומכבי שעריים. ג'רסי חתם באמצעות סוכנו מאיר ריפמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully