וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר נאווי ביקש לעזוב את הפועל פתח תקוה, פז בן ארי חתם

הקיצוני בן ה-17 שנחשב לכישרון גדול לגילו טען שהקבוצה הפרה את הסכם הדקות עמו. הבלם שגדל במועדון חוזר אחרי שנתיים בבני יהודה

רק לפני שנה וחצי בר נאווי בן ה-17 חתם על חוזה לשלוש שנים בהפועל פתח תקוה. אמש (ראשון) השחקן שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בארץ לגילו ושימש כקפטן נבחרת נערים א', ביקש לעזוב את המועדון. הסיבה: נאווי טען שהקבוצה לא עמדה בחוזהו ולא נתנה לו את מינימום דקות המשחק הנקובות בחוזהו.

נאווי רשם בעונה החולפת שמונה הופעות בלבד במדים הכחולים ולא השלים 90 דקות אפילו פעם אחת. כזכור, הפועל פתח תקוה היתה אמורה לסיים את העונה עם עוד משחק מול בני לוד, אך זה התבטל בגלל הבידוד של אנשי לוד, שתפגוש את הפועל עפולה במקום זה בקרב נגד הירידה. נאווי הוא לא שחקן הבית הראשון שהקבוצה מאבדת עוד לפני שהספיק להגיע לבוגרים. השמות הבולטים הקודמים שעזבו בטרם עת הם ליאל עבדה ודניאל גולאני שעושים חיל ביריבה שמעבר לכביש מכבי פתח תקוה.

בר נאווי שחקן נבחרת הנערים של ישראל מול דויד הרולד. GettyImages
הפועל פתח תקוה פספסה אותו? בר נאווי במדי נבחרת הנערים/GettyImages

אבל יש גם שחקני בית שחוזרים למועדון: פז בן ארי, הבלם שגדל במועדון וכבש שער ניצחון בגמר הגביע לנוער מול הפועל תל אביב ב-2016, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. אחרי הזכייה בגביע בן ארי עזב את המועדון וחתם בבני יהודה. הוא שיחק שנתיים במועדון מהשכונה, כאשר במהלך התקופה הושאל לעונה אחת לרמת השרון ולא ממש מצא את מקומו שם. בן ארי הוא שחקן החיזוק השני של המועדון הקיץ אחרי בן סיטלקול, המגן הימני שהצטרף מנס ציונה.

כעת הקבוצה תצטרך להתמקד בחיזוק בחלק הקדמי אחרי שעוז פרז שוחרר, בנג'מין קוקו עזב לכפר קאסם ובר נאווי כאמור מחפש קבוצה חדשה.

פז בן ארי הפועל פתח תקוה. אתר רשמי, אתר רשמי
חוזר הביתה. בן ארי/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully