וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור חולון צירפה שתי שחקניות מנבחרת הקדטיות

אמי רינת בת ה-16 ורותם כחלון בת ה-15 מצטרפות לקבוצה. ויטו גיליץ' מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער

שחקנית נבחרת הקדטיות אמי רינת. עודד קרני, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הבטחה גדולה. אמי רינת/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל

קבוצת הנשים בכדורסל של אליצור חולון צירפה הבוקר לשורותיה את השחקנית הצעירה אמי רינת (16, 1.82),הנחשבת לאחת ההבטחות הגדולות של כדורסל הנשים בשנים הקרובות. רינת שיחקה בקיץ האחרון בנבחרת הקדטיות של ישראל וסיימה כסגנית מלכת הסלים באליפות אירופה שהיתה בסופיה בולגריה ונבחרה לחמישיית הטורניר. רינת מגיעה לאליצור חולון אחרי שתי עונות במחלקת הנערות של מכבי רעננה.

בחולון גם הודיעו על צירופה של שחקנית נוספת בנבחרת הקדטיות ,רותם כחלון (15, 1.75) המגיעה גם היא ממכבי רעננה. כחלון תחזק את קבוצת הנערות של המועדון החולוני כשבמקביל היא גם תתאמן עם הקבוצה הבוגרת של המועדון. קודם להחתמת השתיים צירפה חולון שתי צעירות נוספות: ליעד אורבך (20) שעברה מהרצליה ואיילה רוט (20) שהגיעה ממכבי רעננה.

באליצור חולון עושים מאמצים רבים לחזור לימים הגדולים של המועדון ושל המחלקה הצעירה שגידלה לא מעט כוכבות במהלך השנים שהובילו את הקבוצה לתארים רבים ואת נבחרות ישראל ולשם כך מינו שם את ויטו גיליץ' למנהל המקצועי במחלקה, כשאת קבוצת הנערות יאמן במקביל לקבוצה הבוגרת, רועי אייזנברג, ואת השכבה הנמוכה יותר יאמן רן וינגרטן ששימש כעוזר מאמן הבוגרות ובנבחרת ישראל עד גיל 14 .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully