וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמונה שנים: מסע המשחקים של מכבי חיפה בארה"ב יבוטל?

20.7.2020 / 10:46

הירוקים סיימו את עונת 2019/20, והשינויים בעונת ה-NBA בשל וירוס הקורונה צפויים לדחות את המסע המפורסם שלהם ב-NBA. סאואנה מנהל שיחות להמשך דרכו, וורקמן, סורקין, מור, בריסקר וסמית' חתומים לעונה הבאה

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: לוקה דונצ'יץ' באימון דאלאס

מכבי חיפה סיימה אמש (ראשון) את עונת המשחקים 2019/20 אחרי הפסד 2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף למכבי ראשון לציון. הקבוצה של דניאל סאואנה הובסה במשחק האחרון שלה בבית 101:82, כשהיא מצליחה להוות יריב שווה לכתומים רק ב-20 מתוך 80 הדקות שבהן נערכה הסדרה.

בחיפה צפויים לקבל החלטות בתקופה הקרובה לגבי הצורה שבה תיבנה הקבוצה. המאמן סאואנה סיפר אתמול כי הוא מנהל שיחות עם הבעלים ג'ף רוזן, אך הבעלים האמריקאי כבר הפתיע בעבר בכל נושא המאמן. מבחינת שחקני סגל בכירים שחתומים לעונה נוספת לחיפה יש חמישה - הישראלים ווילי וורקמן, רומן סורקין, יונתן מור ומייקל בריסקר שהושאל מהפועל תל אביב, והפורוורד דונטה סמית' שחתם לאחרונה ויחזור אחרי 6 שנים לכרמל בגיל 37. שאר שחקני הסגל לא צפויים להמשיך, כשגיל אמיתי כבר עבר לרמת השרון מהליגה הלאומית.

ג'ף רוזן, בעלים של מכבי חיפה כדורסל. אדריאן הרבשטיין
יוותר על מסע המשחקים מעבר לים? ג'ף רוזן/אדריאן הרבשטיין

דבר נוסף שבחיפה יצטרכו להסתדר בלעדיו לקראת העונה הקרובה הוא מסע המשחקים בארצות הברית. העובדה כי ליגת ה-NBA תחזור לפעילות רק בחודש הבא, ותתחיל את העונה הבאה רק בחודש דצמבר, כשמשחקי ההכנה ייערכו בנובמבר, אחרי פתיחת ליגת העל, תקשה על ג'ף רוזן לקיים את מסע המשחקים הידוע שלו, שנערך זה שמונה שנים ברציפות.

דבר נוסף שיקשה על קיום משחק המשחקים הזה הוא העובדה שהירוקים יצטרכו להכנס לבידוד אם חזרתם לישראל, נכון לעכשיו, כך שגם אם יקבלו אישור לצאת לארצות הברית, מסע שכזה יגרום להם להעדר כחודש מפעילות בארץ, דבר לא ריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully