וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב זילברשטיין צפוי לעזוב את נס ציונה, גרינברג ופרנקו מועמדים

20.7.2020 / 9:28

המאמן יסיים את דרכו בתום פגישה עם היו"ר יניב מזרחי. מאמן אשדוד ומאמן נהריה נמצאים על הפרק. טל דן וליאור קררה יישארו, לימונד בסימן שאלה, גולן גוט מועמד להפועל תל אביב

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

אחרי עונה ארוכה מאוד, סיימה אמש (ראשון) עירוני נס ציונה את דרכה בעונת 2019/20 עם הדחה ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל ירושלים. הכתומים הובסו 114:87 בידי הפועל ירושלים וסיימו סדרה שכצפוי הייתה די חד צדדית.

אחרי סיום העונה, בה הגיעה נס ציונה לשלב הבתים השני ביורופקאפ, חצי גמר גביע המדינה ופלייאוף ליגת העל, מתכוננים במועדון למהפכה. המאמן נדב זילברשטיין צפוי להפגש היום עם היושב ראש יניב מזרחי ולסיים את דרכו אחרי 12 שנים במועדון, מתוכן 3 וחצי רצופות. היו"ר מזרחי התעקש בתקופה האחרונה שלא לנהל מגעים עם מאמנים אחרים במהלך העונה, ומעוניין קודם כל להפגש עם המאמן שעבד איתו במשך שנים רבות ולעדכן אותו.

שני מועמדים עיקריים נמצאים על השולחן של נס ציונה לעונה הבאה - הראשון הוא בראד גרינברג מאמנה של מכבי אשדוד בשנים האחרונות, שלא חזר מפגרת הקורונה ליורדת ללאומית. גרינברג הוצע גם להפועל אילת לפני שסגרה את אריאל בית הלחמי, אך הוא נחשב למאמן יקר באופן יחסי, ובנס ציונה הולכים ככל הנראה לקיצוץ בתקציב מה שעשוי למנוע ממנו להגיע. המועמד השני הוא דני פרנקו, מאמנה של עירוני נהריה בעונה החולפת, שאמנם קיבל הצעה מהסגולים לעונה נוספת אך טרם סגר שם.

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין עם שחקן עירוני נס ציונה לינדל וויגינגטון. ברני ארדוב
בדרך החוצה. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

המהפכה בנס ציונה לא תגיע רק בגזרת המאמן, וייתכן שמלבד שחקנים גם בגזרת הצוות הניהולי-מקצועי הנוסף יחולו שינויים. בגזרת השחקנים הקפטן טל דן מחזיק בחוזה, כמו גם הפורוורד ליאור קררה והשניים ישארו בוודאות. לנס ציונה אופציה לעונה נוספת על רביב לימונד ורביב פיטשון, כשלגבי לימונד יחליט המאמן החדש של הקבוצה, ואילו פיטשון צפוי לעזוב ומעוניינות בו מספר קבוצות בלאומית שרוצות להלחם על העלייה.

גולן גוט יעזוב את הקבוצה אחרי ארבע שנים והוא מועמד בכיר להצטרף להפועל תל אביב. עידן אלבר ישוב למכבי תל אביב ממנה הושאל לנס ציונה, והצהובים יחליטו האם להשאירו או להשאילו בשנית. מבין הזרים, היחיד שעשוי להשאר הוא ג'יי פי טוקוטו, אך בשלב הזה דרישותיו הכספיות הן גבוהות מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully