וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התירוצים של קונטה: "אנחנו תמיד משחקים בלילה, ליריבות יש יום מנוחה יותר"

מאמן אינטר התגונן אחרי ה-2:2 מול רומא: "מי שאומר שנכשלנו, מה הוא יגיד על הקבוצות האחרות שלא השיגו את הטופ 4 כמו נאפולי ורומא? הבטחנו את המקום באלופות וגם זה הישג"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

אינטר פספסה אמש (ראשון) אולי את ההזדמנות האחרונה שלה לחזור למאבק האליפות כשחילצה 2:2 בחוץ מרומא בזכות פנדל של רומלו לוקאקו בדקה ה-88. הנקודה הזו לא תספיק כנראה לסקודטו, אבל היא הבטיחה לקבוצה של קונטה מקום בליגת האלופות וגם זה משהו.

"צריך להעריך את מה שהקבוצה הזו עשתה השנה. עשינו כמה דברים מאוד טובים. חוץ מהמקום השני, אפשר לראות שהפרש השערים שלנו מצוין (8+) וגם הבטחנו את המקום בליגת האלופות. בואו לא נשכח שאינטר החלה את העונה עם אותן מטרות כמו רומא ונאפולי. הליגה הפכה להיות מאוד תחרותית ורק ארבע קבוצות מגיעות לאלופות".

מנג'ר אינטר אנטוניו קונטה. רויטרס
הרבה תירוצים. אנטוניו קונטה/רויטרס

קונטה המשיך להתגונן ואמר: "אם אנשים אומרים שאינטר לא עמדה במטרות שלה, מה יש להם להגיד על הקבוצות האחרות שלא סיימו בטופ 4? אנחנו צריכים להיות רגילים להתמודד עם לחץ של משחקים גדולים וזה משהו שהקבוצה כשלה בו בשנים האחרונות. אנחנו צריכים לשפר את המנטאליות שלנו, אבל אין לי תלונות עכשיו".

המאמן התלונן על לוח המשחקים הצפוף: "אני רוצה שאנשים יסתכלו על הלו"ז שלנו כי הוא מטורף וגרם לנו לבעיות. אנחנו תמיד משחקים מאוחר בלילה ולקבוצות שאנחנו פוגשים יש יום מנוחה נוסף בהשוואה אלינו. אלו עובדות. זו חריגה".

אז מה נשאר לאינטר עד סוף העונה? הקבוצה תארח בעוד יומיים את פיורנטינה לעוד משחק מאוחר ולאחר מכן תתארח אצל גנואה, תארח את נאפולי ותסיים את העונה עם מפגש צמרת מול אטאלנטה. הפער כרגע מאינטר ליובנטוס הוא חמש נקודות ואינטר צריכה לקוות שלאציו תוציא נקודות מהגברת הזקנה, אחרת הסיפור די גמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully