וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון מזהירים: "לא נהיה תפאורה בדרך לגמר של מכבי נגד ירושלים"

20.7.2020 / 8:03

הכתומים חגגו את ההעפלה לפיינל פור עם האוהדים. גודס סגר את תנאיו, הריסון קרוב לחוזה חדש, רצון שמונרו יקצץ על מנת שיישאר

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

מכבי ראשון לציון חגגה אמש (ראשון) העפלה לפיינל פור בזכות ניצחון 82:101 על מכבי חיפה במשחק מספר 2 ברבע גמר הפלייאוף וניצחון חלק בסדרה. הכתומים ניצחו את המשחק בזכות ריצה מרשימה ברבע השני 14:27 שגמרה את המשחק, דווקא אחרי 20 דקות ראשונות טובות של הירוקים שהובילו במחצית 42:43. ברבע האחרון רקדו השחקנים של גיא גודס על הפרקט כשדריל מונרו מפציץ 17 נקודות ב-10 הדקות האחרונות בדרך ל-26 נקודות אישיות.

עם הגעת הקבוצה לבית מכבי בעיר היין חיכו להם כמאה אוהדים שעמדו על אותו הגג לשם השליך סקוטי ווילבקין עליהם בקבוק לפני מספר שבועות, הדליקו אבוקות, שרו ורקדו עם השחקנים ממרחק על פי הוראות משרד הבריאות.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. קובי אליהו
רוצים לייצר המשכיות. גיא גודס/קובי אליהו

היום יזכו השחקנים של גיא גודס ליום מנוחה, ומחר יחלו בהכנות לחצי גמר הפיינל פור נגד הפועל ירושלים, המשחק השישי בין הקבוצות העונה, ארבעה משחקים בליגה ועוד משחק בחצי גמר גביע המדינה, כשבכל המשחקים ניצחה היריבה מהבירה. "אנחנו מכירים את ירושלים מצוין, למי שחושב שנהיה תפאורה בדרך לגמר של מכבי נגד ירושלים מחכה הפתעה", אמר אחד משחקני הקבוצה בדרך חזרה מחיפה.

במקביל עושים בראשון לציון מאמצים על מנת לבנות את הסגל לעונה הבאה. המאמן גיא גודס סגר את תנאיו ויאמן עונה שלישית ברציפות במועדון, ובגזרת השחקנים קרובים בראשון לסגור גם את תנאיו של דיאנג'לו הריסון לעונה שנייה אחרי שהגיע בחודש מרץ העונה לקבוצה. על דריל מונרו יש לקבוצה אופציה לעונה נוספת, אך בראשון לציון ינסו להוריד אותו מעט בשכר לפני שיממשו אותה. בגזרה הישראלית נועם דוברת, שמיעט לשחק נגד חיפה, יהיה בתפקיד מרכזי, ובמועדון מעוניינים לשמור גם על הקפטן עוז בלייזר, אדם אריאל ונמרוד טישמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully