וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי ה-NFL מבקרים את הליגה ומאיימים: "לא יהיה פוטבול ב-2020"

כמה מהשמות הגדולים בליגה צייצו מילות ביקורת על התנהלות הליגה סביב הקורונה והעונה שבפתח. ווילסון: "אני מודאג, אין תכנית ברורה"

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. AP
הסבלנות נגמרת. ראסל ווילסון/AP

בעוד ב-NBA משתדלים לעבוד בשיתוף פעולה עם השחקנים בניסיון לחדש את עונת 2019/20, בליגת הפוטבול האמריקאית המצב אחר. מספר מהכוכבים הגדולים בליגה צייצו הערב (ראשון) באותה שעה מילות ביקורת חריפות על ה-NFL, על רקע ההתנהלות סביב נגיף הקורונה והעונה שבפתח.

"אנחנו זקוקים לפטבול! אנחנו זקוקים לספורט! אנחנו זקוקים לתקווה!" צייץ דרו בריס, "אבל חוסר המוכנות של ה-NFL לעמוד בהמלצות הצוותים הרפואיים ימנע זאת. אם ה-NFL לא יעשה את החלק שלו כדי לוודא שהשחקנים בריאים, לא יהיה בפוטבול ב-2020. זה עד כדי כך פשוט".

ראסל ווילסון הוסיף: "אני מודאג. אשתי בהיריון. מחנה האימונים עומד להתחיל, ועדיין אין תכנית ברורה על בריאות השחקנים והמשפחות. אנחנו רוצים לשחק פוטבול, אבל גם להגן על אהובינו".

והנה ג'יי ג'יי וואט

פטריק מהומס

שחקני האיגלס

סטפון דיגס השמיע קול דומה: "אם אדם סילבר יכול לכבד את הקולות ולשמור על שחקני ה-NBA שלו, למה שקומישנר ה-NBA לא יעשה את אותו הדבר? הקשב לשחקניך. אם אנחנו רוצים עונה מלאה, זה יצטרך להיראות אחרת, כשהבריאות שלנו בעדיפות עליונה. בצע את השינויים הנדרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully