וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש למוקדמות הצ'מפיונס, מכבי ת"א מחכה להתנעה מגולדהאר

19.7.2020 / 6:32

האלופה עדיין ממתינה להחלטות של הבעלים בנוגע להכנות: אין מאמן, אין שחקני רכש, אין החלטות בנוגע להארכת חוזים, מיכה ואצילי מקווים לחזור אבל טרם קיבלו זימון, והלו"ז מראה שאין זמן לבזבז. יצחקי ימצא בלם חדש?

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: ריקן אחרי הזכייה באליפות

שבועיים עברו מאז שיחת הטלפון בה הודיע ולדאן איביץ' למיטש גולדהאר כי החליט סופית לעזוב את מכבי תל אביב, ובמועדון עדיין ממתינים להחלטות שתגענה מקנדה באשר להכנות הנדרשות לעונה הבאה. היום (ראשון) ומחר יימשכו הבדיקות הרפואיות לשחקני הקבוצה, אשר החלו שלשום, ועל פי המתוכנן ביום שלישי הקבוצה אמורה לפתוח באימונים.

נכון לאמש לא התקבלה במועדון החלטה על צוות אימון חדש כך שלא מן הנמנע שאת האימונים הראשונים יעביר מאמן הכושר המוערך יוסי זיגדון כשהוא מקבל סיוע מאנשים ממחלקת הנוער.

מיטש גולדהאר, חגיגות אליפות מכבי תל אביב 2019. יוסי ציפקיס
עוד קיץ שמתנהל בעצלתיים? גולדהאר/יוסי ציפקיס

למכבי תל אביב כבר אין זמן לבזבז, שכן בעוד חודש אמור להיערך המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות, בהנחה שיהיה כזה, שלא לדבר על משחק אלוף האלופים מול הפועל באר שבע כבר בתחילת אוגוסט. כל מאמן זר שיגיע לקבוצה יחוייב בבידוד של שבועיים עם כניסתו לישראל, כך שייקח עוד זמן עד ששחקני מכבי תל אביב יפגשו את צוות האימון החדש שלהם.

בתוך כך צריכים במכבי תל אביב להחליט על הארכת חוזים לאיתי שכטר, אייל גולסה ושרן ייני. אנדרה ז'ראלדש, שהחליט להישאר לחופשה בישראל אחרי שהליגה הסתיימה, עדיין רחוק מסיכום לעונה נוספת ולא ברור האם ומתי יסגר שהוא נשאר.

עוד בוואלה!

עוד במכבי תל אביב: פארפה גויאגון ונדב נידם יושאלו לבית"ר ת"א/בת ים

לכתבה המלאה
ברק יצחקי ראש מערך הסקאוטינג של מכבי תל אביב עם שרון ניסנוב בעלי הפועל תל אביב. דני מרון
עשוי להחליט בעצמו על בלם שמאלי במקום ז'איר אמאדור. יצחקי/דני מרון

סוגייה משמעותית נוספת היא עניינם של עומר אצילי ודור מיכה. השניים יפנו השבוע לפרקליטות ויבקשו להאיץ לטפל בתיק שלהם. בינתיים מקווים השניים לחזור לאימונים עם הקבוצה, אבל נכון לאמש לא קיבלו זימון למבדקים הרפואיים.

במכבי תל אביב גם מבינים שהם צריכים להזדרז בחיפוש אחר שחקנים זרים. ללא מאמן, השטח נותר לברק יצחקי שעשוי להחליט בעצמו על בלם שמאלי במקום ז'איר אמאדור שעזב. אנריק סבוריט, אנדראס יאניוטיס, ניק בלקמן ודניאל טננבאום לא עזבו לחופשות בחו"ל והם מחכים לפתיחת האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully