וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליקה על הקרח אולימפית, שנאלצה לפרוש השנה, התאבדה בגיל 20

טרגדיה ברוסיה: קטיה אלכסנדרובסקאיה, בעבר אלופת העולם לנוער שייצגה את אוסטרליה באולימפיאדת החורף ב-2018, נמצאה מתה, ובחדרה מכתב התאבדות עם מילה אחת בלבד

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

בווידאו: שר האוצר מודיע על התמיכה של המדינה בספורט הישראלי

אבל בעולם הספורט באוסטרליה וברוסיה: אקטרינה אלכסנדרובסקאיה, מחליקה על הקרח, נמצאה הבוקר (שבת) מתה, כשהיא בת 20 בלבד. אלכסנדרובסקאיה, אלופת העולם לנוער ב-2017, התאבדה ככל הנראה, כשגופתה נמצאה על המדרכה ברחוב ליד ביתה במרכז מוסקבה. אומנם המקרה עדיין תחת חקירה, אבל על פי ההערכות במשטרת רוסיה, היא קפצה אל מותה מחלון ביתה.

המחליקה על הקרח אקטרינה אלכסנדרובסקאיה. GettyImages
קורע לב. הצמד בפעולה/GettyImages
המחליקה על הקרח אקטרינה אלכסנדרובסקאיה. GettyImages
"לנצח תהיה בלבי". וינזדוק עם אלכסנדרובסקאיה/GettyImages

אלכסנדרובסקאיה נולדה ברוסיה, אבל בשנת 2016 עברה לאוסטרליה והפכה לאזרחית המדינה, ובאולימפיאדת החורף בדרום קוריאה ב-2018 היא ייצגה את המדינה עם מי שהיה שותפה בתחרות הזוגות, הארלי וינזדור. השניים, כאמור, זכו בשנה שלפני כן באליפות העולם לנוער, ונחשבו לצמד מבטיח. עם זאת אלכסנדרובסקאיה פרשה בחודש פברואר השנה מהקריירה הספורטיבית שלה בגלל "סיבות בריאותיות".

View this post on Instagram

?: @pavlova_lena_

A post shared by Ekaterina Alexandrovskaya (@alexandrovskaya.k) on

ברוסיה מדווחים שהספורטאית לשעבר השאירה מכתב בביתה, ובו הייתה כתובה מילה אחת בלבד: "אהבה". אלכסנדרובסקאיה הייתה מחליקה כמעט כל חייה, והחלה לעסוק בזה בגיל 4, ייצגה את מדינתה בהצלחה, אבל כאמור עברה לייצג את אוסטרליה בעקבות הכימיה הטובה שהייתה לה עם וינזדור.

וינזדור, שהיה היליד האוסטרלי הראשון שמתחרה באולימפיאדת החורף, נותר בהלם מהטרגדיה: "מילים לא יכולות לתאר איך אני מרגיש כרגע, אני שבור וחולה ופגוע עד עמקי נשמתי מעצב על מותה של קטיה. כמות ההישגים שרשמנו ביחד היא משהו שלעולם לא אשכח, והיא לנצח תהיה בלבי. אלה חדשות שאי אפשר להתכונן אליהן. נוחי בשלום קטיה".

ברוסיה העריכו שהיא סבלה מפציעות, אבל היום מי שהיה המאמן שלה חשף אחרי מותה שהחל מחודש ינואר השנה היא קיבלה טיפול תרופתי למחלת האפילפסיה ממנה סבלה. "היו לה התקפים", סיפר, "הכל החל ב-10 בינואר, היא לא הופיעה לאימון, היא אושפזה בבית חולים כי הרגישה רע, ושם אובחנה לה אפילפסיה. הרופא הבהיר לה שיהיה מסוכן עבורה לחזור להחליק. אחרי אותו היום, היא לא חזרה להחליק". הוא טען כי "היא הייתה בחורה שמחה ופתוחה, תמיד אהבה את חבריה... התאבדות זה פשוט לא היא. לא היה שום סימן. הכל מרגיש כמו טעות גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully