וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב נורמגומדוב חוזר: "מצפה לו קרב גדול עוד לפני סוף השנה"

בצל השמועות על פרישה בשל מות אביו, מנהלו של אגדת ה-UFC חשף: "יש לו עוד מטרות, הוא יפגוש את ג'סטין גאטג'י בקרב על התואר"

פלייר ברוס לי בקרב MMA/צילום מסך

בווידאו: ברוס לי בקרב MMA

אחרי שעבדולמנאפ נורמגומדוב, אביו של חביב הלך לעולמו בעקבות תסביכים שהתלוו להידבקותו בקורונה, החלו לצוץ הרבה שמועות ודיווחים לפיהם המתאבק האגדי והבלתי מנוצח יודיע על פרישה. אלא שהיום (שבת) מנהלו עלי עבדלעזיז אישר שחביב יתייצב לקרב נגד ג'סטין גאטג'י האלוף הזמני עד סוף השנה הקלנדרית.

חביב נורמגומדוב לוחם MMA. GettyImages
בקרוב שוב על הזירה. נורמגומדוב/GettyImages

עבדלעזיז, שמאמן גם את חביב וגם את גאטג'י, אמר ל-TMZ: "חביב לא פורש. לחביב יש מטרות, יש לו עוד דברים להשיג". על עתידו הקרוב של המתאבק, הוא אמרף "אני בטוח שדנה (ווייט, נשיא ה-UFC) ידאג שכולם יידעו מתי חביב מתכוון להתאבק. יהיה אירוע ענק עם קרב בין שני המתאבקים הכי טובים בעולם במשקל קל. ראינו מה ג'סטון עשה ליריב האחרון שלו. הוא הרס את טוני פרגוסון, הוא גרם לו להיראות כמו חובבן מוחלט".

עבדלעזיז לא ידע להגיד מה יהיה התאריך של הקרב והפיל את האחריות על דנה ווייט: "זו העבודה שלו. הוא מקדם את הקרבות. לא רוצה לדבר בשמו, אבל אתם תראו את חביב עוד לפני סוף השנה".

הקרב האחרון של חביב היה בספטמבר בשנה שעברה, אז הוא הגן בהצלחה על התואר שלו עם ניצחון על דסטין פורייר. הוא היה אמור לפגוש את טוני פרגוסון באפריל האחרון, אבל לא היה יכול לצאת מרוסיה בגלל מגיפת הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully