וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן לופטוס צ'יק: "אני רוצה מאוד לזכות בתואר עם צ'לסי"

קשר הבלוז מלא מוטיבציה לקראת חצי גמר הגביע מול מנצ'סטר יונייטד, סולשיאר לא התחייב שרומרו ישחק (א', 20:00, ספורט 1)

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

המשחק השני בחצי גמר הגביע האנגלי ייערך מחר (ראשון, 20:00, ספורט 1) ומנצ'סטר יונייטד תיאבק שם עם צ'לסי על כרטיס לגמר. השדים האדומים מגיעים במומנטום מוצלח עם חמישה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים, בעוד הבלוז עם שלושה ניצחונות והפסד בארבעת המחזורים האחרונים. מנצ'סטר יונייטד ניצחה העונה פעמיים את צ'לסי בליגה - 0:4 בבית ו-1:2 בסטמפורד ברידג'. לוק שואו ייעדר אצל מנצ'סטר יונייטד, בעוד אנגולו קאנטה יחסר לצ'לסי בשל פציעה בשריר הירך האחורי.

רובן לופטוס צ'יק שחקן צ'לסי. רויטרס
"חייבים לשחק את הכדורגל שלנו". לופטוס צ'יק/רויטרס

צ'לסי ניצחה ב-12 מ-15 משחקי חצי הגמר האחרונים אליהם הגיעה כששלושת ההפסדים היחידים היו מול מנצ'סטר יונייטד ב-1996, ליברפול ב-2006 ומנצ'סטר סיטי ב-2013. יונייטד עצמה ניצחה ב-15 מ-17 חצאי הגמר האחרונים אליהם הגיעה כששהפסדים היחידים היו בדו קרב פנדלים לאברטון ב-2009 ו-1:0 למנצ'סטר סיטי ב-2011. באופן מפתיע זו העונה הרביעית ברציפות שצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפגשות בגביע: צ'לסי ניצחה ברבע הגמר ב-2016/17 ובגמר ב-2017/18 ומנצ'סטר יונייטד ניצחה בסיבוב החמישי בעונה שעברה.

סרחיו רומרו פתח כל העונה בשער במשחקי הגביע של מנצ'סטר יונייטד, אבל אולה גונאר סולשיאר סירב לאשר שיפתח גם הפעם על חשבון דויד דה חאה: "עדיין לא בחרתי את ההרכב. קשר צ'לסי רובן לופטוס צ'יק אמר לקראת המשחק: "הייתי שמח מאוד שיהיה קהל בוומבלי, הולכת להיות הרגשה מוזרה כי זה אצטדיון כל כך גדול. זה משחק שבו אתה רוצה להרגיש את האנרגיות ואת האדרנלין מהאצטדיון. מבחינה מקצועית, אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל שלנו ויש לנו המון מוטיבציה לנצח. אני רוצה מאוד לזכות בתארים עם צ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully