וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניסטר בר דוד במכתב לשר הספורט: פרט מה חלקו של כדורסל הנשים ברשת הביטחון

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל פנתה לשר טרופר בדרישה לפירוט חלוקת 35 מיליון השקלים שהובטחו לענף הכדורסל בין שני המינים

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

בווידאו: ההצהרה על חלוקת רשת הביטחון לענפי הספורט

פחות מיממה לאחר ששר האוצר ישראל כץ ושר התרבות והספורט חילי טרופר הודיעו על תוספת תמיכה של 100 מיליון שקל לקבוצות הגברים בליגות העל בכדורגל ובכדורסל, פנתה הבוקר הילה קניסטר בר דוד, יו"ר מנהלת העל לנשים בכדורסל, במכתב לשר האוצר בדרישה לפרט מה חלקו של כדורסל הנשים בתמיכה מתוך 35 מיליון השקלים שהובטחו לקבוצות ליגת העל בכדורסל.

כזכור, לאחרונה הודיעה מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל לשר כי במידה ולא יועבר תקציב של 12 מיליון ₪ למנהלת ולקבוצות לא תוכל העונה הקרובה (12 באוקטובר) להיפתח.

חילי טרופר שר התרבות והספורט. דני מרון
שר הספורט חילי טרופר/דני מרון

במכתב כתבה בין השאר: "כידוע, כסף ציבורי ותמיכה ציבורית חייבים להיות מחולקים באופן שוויוני בין גברים לנשים וזאת על מנת לייצר שוויון הזדמנויות לשני המינים בתחום הספורט, כמו בכל תחומי החברה. אבקש את התייחסותך המיידית, על מנת שאוהדי ספורט הנשים בישראל יזכו להיחשף גם העונה למשחקי ליגת העל לנשים בכדורסל ספורט הנשים הגדול ביותר בישראל, הפופולרי ביותר והיחיד המשודר באופן קבוע בשידורים ישירים מידי שבוע בערוץ הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully