וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבל שהאוהדים לא יכולים לחגוג איתנו": פורטו שוב אלופת פורטוגל

הדרקונים ניצחו 0:2 את ספורטינג וזכו בתואר בפעם ה-29. דאנילו ומארגה כבשו, האוהדים חגגו בחוץ. דאנילו: "חבל שהם לא יכולים לחגוג איתנו"

אימון ריאל מדריד/אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

פורטו ממשיכה בשליטה שלה בכדורגל הפורטוגלי: הקבוצה של סרחיו קונססאו זכתה אמש (רביעי) באליפות ה-29 בתולדותיה אחרי ניצחון חלק 0:2 בבית על ספורטינג ליסבון. הדרקונים נהנו משערים של דאנילו (64) ומוסא מארגה (91) החלוץ המצוין ממאלי שנתן את האות לחגיגות מול היציעים הריקים בדרגאו. פורטו נהנית כעת משמונה נקודות יתרון על פני האלופה הקודמת בנפיקה כשנותרו רק שש נקודות בקופה והבטיחה את התואר אחרי שבנפיקה היתה זו שחגגה בעונה שעברה.

שחקני פורטו חוגגים אליפות. רויטרס
שחקני פורטו חוגגים/רויטרס

"זו הרגשה מדהימה", אמר דאנילו לאחר המשחק, "לצערי האוהדים לא היו יכולים להיות פה, זה היה עושה את זה יותר מיוחד. אבל אני בטוח שהם שמחים בבית כרגע. אנחנו מודים להם על התמיכה".

האוהדים אומנם לא היו יכולים להיכנס לאצטדיון, אבל אלפים מהם חגגו בקרבת האצטדיון. הדליקו זיקוקים וצפצפו במכוניות כשהם מנופפים בדגלי הקבוצה. זו העונה ה-18 ברציפות בפורטוגל שרק פורטו או בנפיקה חולקות את תואר האליפות. ספורטינג ליסבון שהפסידה אמש לפורטו היתה הקבוצה השלישית האחרונה שזכתה בתואר אי שם ב-2002.

פורטו אלופה. רויטרס
יש אליפות! פורטו חוגגת/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • פורטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully