וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: חמד וצ'רלטון ספגו שוויון דרמטי, גוטליב ירד ליגה עם אורנבורג

החלוץ שיחק 65 דקות באיבוד הנקודות הכואב ב-1:1 מול בירמינגהאם בתוספת הזמן, הבלם שותף כמחליף בהפסד לזניט במשחק הירידה ברוסיה. צמד לזהבי בהכנה, עוד ניצחון לסולומון ושחטאר

מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

בווידאו: הצמד של ערן זהבי מול מייזו האקה

תומר חמד חזר הערב (רביעי) להרכב צ'רלטון ושיחק 65 דקות מול בירמינגהאם, אבל קבוצתו שמטה יתרון בתוספת הזמן, סיימה ב-1:1 את משחק החוץ ופספסה הזדמנות לפתוח פער של ארבע נקודות מהקו האדום. האדיקס נהנו מהחמצת פנדל של המארחת והובילה משער של מקאולי בון, אבל ספגו בדקה ה-93 ומקדימים בשתי נקודות בלבד את האל סיטי ולוטון טאון שנמצאות מתחת לקו האדום. לסיום העונה בליגת המשנה האנגלית נותרו רק שני מחזורים.

תומר חמד (במרכז) בין שחקני צ'רלטון מול בירמינגהאם. GettyImages
צ'רלטון לא הצליחה לברוח. תומר חמד בדבוקת השחקנים/GettyImages

ערן זהבי המשיך לחורר רשתות גם בניסוי הכלים האחרון של גוואנגז'ו R&F לפני חזרת הליגה הסינית, כשהבקיע היום (רביעי) צמד ב-0:4 על הביי. זהבי העלה את מאזנו לשבעה שערים במשחקי ההכנה, כשכבש את הראשון במבצע אישי בו היתל בכמה שחקנים ברחבה, ולאחר מכן הוסיף בנגיעה חדה. ב-26 ביולי תשחק קבוצתו מול שנז'ן במחזור הפתיחה של הליגה.

* אדי גוטליב שיחק 22 דקות כמחליף במדי אורנבורג, שהפסידה 4:1 בקרב הקצוות אצל האלופה זניט סנט פטרסבורג וירדה רשמית לליגה השנייה ברוסיה.

* אחרי השער והבישול מול דסנה במשחק בו פתח בהרכב, מנור סולומון שותף הפעם 26 דקות כמחליף בניצחונה של שחטאר דונייצק 0:2 על קולוס קובאליבקה בפלייאוף העליון באוקראינה. האלופה תסיים את העונה אצל אולכסנדריה ביום ראשון, ולאחר מכן יהיו לה שבועיים וחצי להתכונן למשחק הגומלין מול וולפסבורג בשמינית גמר הליגה האירופית (1:2 במשחק הראשון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully