וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה ירדה, סלטה ואוסקר גרסיה בסכנה במחזור האחרון

מאמן מכבי תל אביב לשעבר הפסיד 3:2 ללבנטה, וסלטה שלו רק נקודה מעל לגאנס שניצחה 0:2 בבילבאו. מאיורקה נפרדה עם הפסד 2:1 לגרנאדה

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה פלייר/צילום מסך

בזמן שהאליפות הוכרעה עם ניצחונה של ריאל מדריד על ויאריאל, המחזור ה-37 והלפני אחרון בלה ליגה סיפק גם יורדת נוספת. מי שהצטרפה הערב (חמישי) לאספניול היא מאיורקה, שהפסידה 2:1 בבית לגרנאדה וחזרה לליגה השנייה אחרי עונה אחת. לגאנס עדיין בחיים בזכות 0:2 בבילבאו, כשסלטה ויגו מקדימה אותה בנקודה אחרי הפסד 3:2 בבית מול לבנטה.

שחקני לגאנס חוגגים. GettyImages
לא מוכנים לוותר. שחקני לגאנס חוגגים/GettyImages

אתלטיק בילבאו - לגאנס 2:0

ברצלונה וסביליה השאירו את חאבייר אגירה בלי חלוצים מובילים, הפציעות והמורחקים בקושי אפשרו לו להרכיב סגל, אבל איכשהו לגאנס עוד בחיים לפני מחזור הסיום בו תארח את ריאל מדריד. השוער אונאי סימון הורחק משורות אתלטיק בילבאו בדקה ה-22, והאורחת ניצלה בסופו של דבר את היתרון המספרי עם הקפצה קלילה של גררו, שהיה ספק בנבדל בדקה ה-81, ושער בתוספת הזמן של עוד מחליף, רוז'ה אסאלה. הפער מסלטה צומק לנקודה בלבד.

שחקני מאיורקה מאוכזבים. GettyImages
שוב נפרדים. שחקני מאיורקה המאוכזבים/GettyImages

מאיורקה - גרנאדה 2:1

שתי העולות לא יהיו יחד באותה ליגה בעונה הבאה. גרנאדה שמרה על סיכוי לתפוס מקום בליגה האירופית בעונה סנסציונית שלה, בעוד מאיורקה נשרה אחרי עונה אחת. קוצ'ו הרננדס עוד העניק לה יתרון בדקה ה-20 ושער נוסף נפסל בגלל ה-VAR, לפני שוויקטור דיאס ירה את השוויון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וקרלוס פרננדס השלים מהפך (69). אלכסנדר סדלאר הסרבי הורחק בדקה ה-80 משורות המפסידה.

אוסקר גרסיה מאמן סלטה ויגו. GettyImages
עדיין בצרות. אוסקר גרסיה/GettyImages

סלטה ויגו - לבנטה 3:2

אוסקר וגרסיה ושחקניו קיבלו יריבה נוחה שסיימה את העונה, ובכל זאת רשמו הפסד שני השבוע ומשחק שישי ברציפות ללא ניצחון, כך שהם יצטרכו ניצחון במחזור הסיום על אספניול או עזרה מריאל כדי להישאר בליגה. סנטי מינה (36) ויאגו אספס (45) מחקו פיגור 2:0 אחרי צמד של אניס בארדי (11 ו-28), אבל בורחה מאיורל הכריע בדקה ה-52 ושוויון של נוליטו נפסל בתוספת הזמן.

משחקים נוספים

חטאפה - אתלטיקו מדריד 2:0
לאתלטיקו: מרקוס יורנטה (54), תומאס פארטיי (80)

ריאל סוסיאדד - סביליה 0:0

ולנסיה - אספניול 0:1
לוולנסיה: קווין גמיירו (17)

בטיס - אלאבס 2:1
לבטיס: לורן מורון (90+3). לאלאבס: חוסלו (51), רודריגו אלי (76)

אייבר - ריאל ויאדוליד 1:3
לאייבר: פדרו ביגאס (21), טקאשי אינוי (28), פאבלו דה בלאסיס (92 בפנדל), לוויאדוליד: סרג'י גווארדיולה (71 החמצת פנדל ושער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully