וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין נקנס ב-25 אלף שקל בשל השלכת הבקבוק

15.7.2020 / 16:46

גארד הצהובים הורשע במסגרת הסדר טיעון בהשלכת בקבוק לעבר אוהדי מכבי ראשון לציון בתום המשחק בין הקבוצות לפני שבועיים. כמו כן הוענש בהרחקה על תנאי לשנה אחת ובקנס כספי דומה על תנאי

מתוך מצלמות האבטחה בבית מכבי

בווידאו: התקרית המדוברת

בית הדין של איגוד הכדורסל הרשיע היום (רביעי) במסגרת הסדר טיעון את סקוטי ווילבקין בעקבות זריקת הבקבוק לעבר אוהדי מכבי ראשון לציון לפני שבועיים וקנס אותו בסכום של 25 אלף שקלים. כמו כן ווילבקין קיבל הרחקה על תנאי למשך שנה וקנס כספי בסכום זהה על עבירה חוזרת.

כזכור, ווילבקין השליך בקבוק על אוהדי הכתומים בתום הפסד החוץ של מכבי תל אביב, בשעה שעשה את דרכו לאוטובוס הקבוצה: "הנאשם מודה בעובדות ובאשמה מושא כתב האישום, מתחרט מעומק ליבו על המעשה, מגנה אותו מכל וכל ומציין כי מעשה זה לא היה צריך לקרות ולא יקרה יותר בעתיד, אך גם טוען כי ביצע מעשה זו לנוכח פרובוקציה כלפיו שביצעו אוהדי הקבוצה הביתית שעמדו על הגג שמעל אוטובוס הקבוצה, כי הוא ויתר שחקני הקבוצה היו תחת לחץ גדול כתוצאה מהבידוד שהם צריכים להיות בו עקב וירוסו הקורונה".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין משליך בקבוק. -, צילום מסך
רגע ההשלכה/צילום מסך, -

בפסק הדין נכתב כי: "נוכח העובדה כי הנאשם מודה במעשה ובעבירות המיוחסות לו, ונוכח החרטה שהביע הנאשם והגינוי שגינב את המעשה שביצע, אני מוצא כי העונש שהתבקש בית הדין לגזור על הנאשם כמפורט בהסדר הטיעון, עומד במתחם הסבירות ואני מאשר את ההסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully