וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ללא אורנה אוסטפלד - א.ס. רמת השרון פותחת עונה

לראשונה מזה 34 שנים תפתח הקבוצה עונה ללא המנהלת והמאמנת המיתולוגית. המנהלת יעל אהרונוב: "מקווה שנחזיר את הקבוצה לימי ההישגים ולמקום המכובד שהיא ראויה לו". מכבי רעננה החתימה את צליל וטורי

צליל וטורי. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
צליל וטורי/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

א.ס. רמת השרון החלה בהכנות לקראת העונה הקרובה, ולראשונה אחרי 34 שנים, תעשה זאת ללא אורנה אוסטפלד ורחל אוסטרוביץ'. השתיים העבירו את הקבוצה לידי עו"ד דליה בושינסקי, שכבר הודיעה שתמשיך בדרכן. הפעולה הראשונה של בושינסקי היתה החתמת נמרוד מיטל כמאמן. למיטל זו הקדנציה השנייה בקבוצה, לאחר שלפני שלוש שנים אימן תחת ניהולה המקצועי של אוסטפלד, והוא שיתף פעולה בעבר עם בושינסקי עת השניים שימשו עוזרי מאמן נבחרת הנשים של ישראל תחת אלי רבי.

על אף שההכנות לעונה החלו באיחור יחסי, הצליחה רמת השרון להחתים שתי שחקניות משמעותיות ביותר. האחת נופר שלום, בת 31, שתהיה ותיקת השחקניות. שלום יכולה לשחק בעמדות 3 ו-4, ומעבר לערך המקצועי היא אמורה לספק לקבוצה מנהיגות בחדר ההלבשה הצעיר בזכות אישיותה. השנייה היא דניאל קארש מהפועל ראשון לציון, שנחשבת לפוטנציאל ענק. בגיל 19, קארש הפכה לאחת המרכזות הטובות בליגה, והיא ממש חיכתה להצעה מרמת השרון.

שחקנית א.ס. רמת השרון יעל אהרונוב מול שחקנית מכבי אשדוד שי דורון. מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
פרשה ממשחק פעיל ותפתח את העונה כמנהלת של רמת השרון. יעל אהרונוב מול שי דורון/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

במקביל, איבדה הקבוצה את הקפטנית יעל אהרונוב, שהודיעה על פרישה, אולם מונתה למנהלת הקבוצה. אהרונוב אמרה: "כבר הרבה שנים לא התרגשתי ככה מפתיחת עונה. כל כך רציתי להישאר במערכת, ואני שמחה שזה הסתדר. אורנה ורחל בנו כאן משהו מדהים, ואני באמת מתרגשת להיות חלק מזה. מבחינתי זה גם לסגור מעגל עם דליה, שאימנה אותי בעבר, ואני מקווה שנחזיר את הקבוצה לימי ההישגים ולמקום המכובד שהיא ראויה לו".

* מכבי רעננה תחת שרביטו של המאמן חדש-ישן לירון שרף החתימה את הישראלית צליל וטורי (22, 1.76 מטר) ששיחקה אשתקד באליצור נווה דוד רמלה וסיימה את העונה עם 5 נקודות בממוצע למשחק, 2.6 כדורים חוזרים בממוצע למשחק ו-1.5 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully