וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר בגיל 36: דונטה סמית' חתם לעונה הבאה במכבי חיפה

15.7.2020 / 10:03

הפורוורד שהוביל את הירוקים לזכייה באליפות ב-2013 ואת הפועל ירושלים לאליפות ב-2015 חוזר לישראל אחרי שנתיים בליגה הצרפתית. נבחר בעבר פעמיים לשחקן המצטיין של ליגת העל

one

מכבי חיפה החתימה הבוקר (רביעי) את הפורוורד דונטה סמית' לעונה הבאה. סמית', ששיחק במדים הירוקים במשך שנתיים והוביל את הקבוצה בעונת 2012/13 לזכייה באליפות, ולאחר מכן עבר להפועל ירושלים, שם שיחק שנתיים וזכה עם האדומים באליפות נוספת.

הירוקים ניסו מאז עזיבתו של סמית' את ישראל להחזירו מספר פעמים, אך ללא הצלחה. כעת הוא צפוי להיות אחד משחקני המפתח של הקבוצה, כשעדיין לא ברור מי יעמוד על הקווים.

דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה מול סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דונטה סמית' ב-2014/ברני ארדוב

סמית' (36, 2.01) נבחרת בסיבוב השני של דראפט ה-NBA על ידי אטלנטה ושיחק בקבוצה במשך שנתיים לפני שיצא מארצות הברית והחל קריירה שכללה בעיקר את הליגות באסיה ודרום אמריקה אך גם תקופה מוצלחת באקדמיק סופיה בבולגריה.

בקיץ 2012 חתם במכבי חיפה שחזרה לרוממה ונבחר ל-MVP של ליגת העל כשהוא סוחף את הקבוצה לאליפות עם ניצחון במשחק הגמר על מכבי תל אביב. בעונה לאחר מכן היה מהמצטיינים בשורות חיפה ששיחקה ביורוקאפ, והפסיד במשחק הגמר סל לאותה מכבי תל אביב. ביוני 2014 חתם בהפועל ירושלים לשלוש שנים, כשבשנתו הראשונה הוא מוביל את ירושלים לזכייה באליפות גם כן, ובעונת 2015/16 נעצר בגמר על ידי מכבי ראשון לציון.

סמית' חזר לאירופה בקיץ 2017 כשחתם בברינדיזי האיטלקית, והחל מעונת 2018/19 הוא משחק בליגה הצרפתית, תחילה בקבוצת פו אורטז ובעונה שעברה במדי לבלואה מטרופוליטן, קבוצתו החדשה של תומר גינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully