וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה המשיכה את העונה האדירה עם 2:6 גדול על ברשיה

פריס סן ז'רמן צופה בדאגה: הקבוצה של גאספריני כבר עומדת על 93 שערים העונה (!) והשלימה פעם רביעית העונה שישייה ומעלה בליגה. פסאליץ' כבש שלושער בעוד משחק נהדר

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

בווידאו: משרד האוצר מעניק רשת ביטחון לספורט הישראלי

אטאלנטה המשיכה הערב (שלישי) את העונה המדהימה שלה, כשהביסה 2:6 את ברשיה מהתחתית במסגרת פתיחת המחזור ה-33 בליגה האיטלקית. עבור אטאלנטה, שעלתה זמנית למקום השני בטבלת הסרייה A, זה היה ניצחון 21 העונה, כשהמספר המרשים הוא כמובן בטבלת השערים: הקבוצה של גאספריני כבשה 93 שערי ליגה העונה (לשם השוואה, ליובנטוס שבפסגה 67 שערי זכות בלבד), ונותרו לה עוד חמישה מחזורים כדי לשבור את רף ה-100 גולים בעונה - דבר שלא נעשה באיטליה מאז 1951, אז באותה עונה שלוש קבוצות עשו זאת (מילאן, אינטר, יובנטוס). ואם פריס סן ז'רמן חשבה שהיא קיבלה "הגרלה נוחה" ברבע גמר ליגת האלופות, הרי שהקבוצה האיטלקית הלוהטת הראתה עד כמה היא מסוכנת, כולל שלישייה תוך 5 דקות.

שחקני אטאלנטה חוגגים שער. רויטרס
החגיגה שלא נגמרת. אטאלנטה/רויטרס
מאמן אטאלנטה ג'אנפיירו גאספריני. רויטרס
האדריכל. גאספריני/רויטרס
מריו פשאליץ', שחקו אטאלנטה חוגג שלושער. רויטרס
הכדור שלך. פסאליץ'/רויטרס

חגיגת השערים החלה בדקה ה-2, עם שער של מריו פסאליץ', אבל טורגרוסה השווה במפתיע כבר בדקה ה-8. מרטן דה רון (25) קבע 1:2 אחרי התקפה מצוינת, רוסלן מלינובסקי (28) הפגיז מרחוק, ודניאל זפאטה (30) השלים שלישייה ב-5 דקות של קסם. פסאליץ' הוסיף את החמישי (55) ומיד השלים שלושער (58), ובסיום, אחרי שגאספריני הכניס כמחליף את השוער השלישי שלו, אטלאנטה ספגה ואפשרה ליריבתה לצמק ל-6:2 אומלל. ב-15 המשחקים האחרונים שלה אטלאנטה במאזן 13 ניצחונות, 2 תיקו וללא הפסדים, במאזן שערים 19:51. זו הפעם הרביעית שלה העונה שהיא כובשת 6 שערים ומעלה במשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • אטאלנטה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully