וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניקו לפרוביטולה סיכם בפנאתינייקוס, אבל ריאל מעדיפה להעבירו למכבי תל אביב"

ביוון טוענים שהרכז הארגנטינאי נחוש להצטרף לירוקים אולם נתקל בהתנגדות מצד הבלאנקוס. בארצות הברית השתכנעו: "דני אבדיה בחירת טופ 5"

אתר רשמי

מי יהיה הרכז הבא של מכבי תל אביב? ברחבי אירופה ממשיכים לדווח על מועמדים לתפקיד. אמש דווח בתקשורת היוונית על מאבק כפול בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, ששתיהן רוצות כביכול את טיילר אניס וניקו לפרוביטולה. הבוקר (שני) נראה כי נפל הפור: לפרוביטולה, רכז ריאל מדריד, סיכם את תנאיו האישיים בפאו על פי חלק מהדיווחים, אולם העסקה עדיין לא הושלמה.

הסיבה: ריאל מדריד, אצלה חתום הרכז הארגנטינאי לשנתיים נוספות, מעדיפה להעבירו למכבי תל אביב או לבאסקוניה. ביוון טענו שלפרוביטולה בן ה-30 לא נמצא בעדיפות גבוהה מבחינת מכבי תל אביב, אולם הם לא שוללים על הסף את החתמתו.

לפרוביטולה בן ה-30 העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 5 נקודות. 1.4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק. בעבר שיחק בחובנטוד בדאלונה, זניט סנט פטרסבורג, באסקוניה, ריטאס וילנה ותקופה קצרה בסן אנטוניו ספרס.

רכז ריאל מדריד ניקו לפרוביטולה. GettyImages
ריאל תסכל את המעבר לאתונה? ניקו לפרוביטולה/GettyImages

בארצות הברית השתכנעו: דני אבדיה ראוי להיות אחת מחמש הבחירות הראשונות בדראפט הקרוב. במאמר שפורסם ב"פורבס" תוארה ההתקדמות של אבדיה בשבועות שמאז החזרה מפגרת הקורונה. "יש לו תשוקה עצומה להשתפר ומוסר העבודה שלו חולני. בנוסף, הקליעה שלו מבחוץ השתפרה מאוד, והוא ניצל את הפגרה כדי לעשות שינויים קטנים ויעילים בסגנון הזריקה. כעת הוא נראה הרבה יותר נינוח כשהוא זורק שלשות והאחוזים שלו עלו פלאים.

"בפעם הקודמת שכתבנו על אבדיה הוצאנו אותו מהטופ 10 של הכישרונות בדראפט, אבל ברור שזה השתנה. הוא שיפר את החולשה הגדולה שלו, ועכשיו נראה כמו מישהו שיכול להיות סקורר גם ב-NBA. לפני השיפור של אבדיה בקליעה ובסגנון הזריקה, הפוטנציאל שלו ב-NBA היה להיות לא מעבר לשחקן רוטציה. עכשיו הוא נראה כמו פוטנציאל להפוך לחלק חשוב בקבוצה מנצחת לטווח הארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully