וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילפריד זאהה חשף הודעות גזעניות שקיבל, המקלל? ילד בן 12

חלוץ קריסטל פאלאס קיבל הודעות עם קללות גזעניות, תמונות של KKK ואיומים: "אם תכבוש, אגיע אליך לבוש כמו רוח רפאים"

מתוך אינסטגרם

עוד מקרה של גזענות בכדורגל האנגלי. חלוץ קריסטל פאלאס ווילפריד זאהה פרסם היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו הודעות גזעניות מכוערות שקיבל, ככל הנראה מאוהדי אסטון וילה, לפני המשחק בין שתי הקבוצות.

באחת ההודעות כותב "ג'ק": "עדיף לך לא לכבוש מחר, יא שחור מזדיין, או שאגיע אליך הביתה לבוש כמו רוח רפאים (רמיזה ל-KKK)". בהודעה אחרת נשלח לזאהה אדם שצבע את פניו בשחור (blackfaced) וכביכול הצטלם לחברת הדגנים "קלוגס", אבל במקום קורנפלקס כתוב שם "Coonflakes" כש-Coon זה כינוי גנאי לאדם שחור. הודעה נוספת שקיבל החלוץ מראה מסדר של ה-KKK ואדם שחור עם כיסוי עיניים איתם.

משטרת מערב מידלנדס הגיבה בציוץ: "היי ווילפריד, אנחנו בודקים מי הבעלים של חשבון הטוויטר הזה ומעודדים אותך להגיש תלונה במשטרה המקומית שלך". גם קריסטל פאלאס צייצה וכתבה: "זו שערורייה ואסור שזה יקרה. אנחנו עומדים לצידך, ווילפ, ולצידו של כל אחד אחר שצריך להתמודד עם הטרדות כאלה".

גם אסטון וילה יצאה נגד "האוהד" שלה וכתבה: "אנחנו מוקיעים ומגנים את ההודעות הגזעניות המגעילות שנשלחו לזאהה. אנחנו מגנים כל סוג של אפליה גזענית ועומדים לצידה של קריסטל פאלאס. אנחנו עובדים עם המשטרה כדי לחקור את המקרה החמור הזה וכשהעבריין יזוהה, הוא יושעה לכל החיים מהמשחקים של אסטון וילה".

מאוחר יותר הודיעה המשטרה כי עצרה את כותב ההודעות ומדובר בילד בן 12 בלבד. קשה להאמין ולדמיין שילד כל כך צעיר מתנהג בכזו גזענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully