וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון ניצח בגרנד פרי של שטיריה

המרוץ השני של העונה נערך גם הוא באוסטריה, ואלוף העולם קבע שיא עם ניצחון בכל אחת מ-14 העונות שלו בסבב. בוטאס סיים שני, ורשטאפן שלישי, יום שחור לפרארי

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

בווידאו: תמונות המחאה של לואיס המילטון בשבוע שעבר

לואיס המילטון ניצח היום (ראשון) בגרנד פרי שטיריה ההיסטורי. בגלל משבר הקורונה, לראשונה מאז 1995 נערכו שני מרוצי פורמולה 1 בזה אחר זה באותה מדינה, ואחרי ניצחונו של ואלטרי בוטאס ברד בול רינג בשבוע שעבר (בגרנד פרי האוסטרי) הגיע הפעם תורו של אלוף העולם וחברו לקבוצת מרצדס לחנוך את המרוץ החדש.

הבריטי זינק מהפול פוזישן וגם סיים ראשון, כשבוטאס תפס את המקום השני ומקס ורשטאפן ההולנדי הצטרף אליהם על הפודיום כמדורג שלישי. אלכסנדר אלבון הוסיף נקודות לרד בול כשסיים רביעי, ואילו לאנדו נוריס הצעיר המשיך להרשים ברכב של מקלארן וקפץ בסיבוב האחרון למקום החמישי.

המילטון בן ה-35 קבע בכך שיא חדש כשהוא משיג לפחות ניצחון אחד בכל אחת מ-14 העונות שלו בסבב. כמו כן, הוא חגג את ניצחונו ה-85 בסבב ועשה עוד צעד לעבר השיא של מיכאל שומאכר האגדי (91).

לואיס המילטון, נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
אהב את הפורמט החדש. לואיס המילטון/רויטרס

המילטון החמיא בסיום לצוות של מרצדס: "הקבוצה עשתה עבודה פנטסטית עם האסטרטגיה שלה. אני אסיר תודה על היותי שוב במקום הראשון, זה הרגיש כאילו עבר הרבה מאוד זמן. זה נהדר, צעד גדול קדימה. אני אוהב את המרוצים הרצופים האלה! הייתי מוכן לעשות את זה כל העונה!".

בוטאס שניצב בראש דירוג הנהגים, פרגן לחבר: "לואיס התחיל נהדר ויכול היה לשלוט במרוץ. מבחינתי, להתחיל מהמקום הרביעי הגביל אותי מאוד, אז לסיים שני זה לא רע. יכול היה להיות יותר טוב, אבל אני כבר מצפה לגרנד פרי של הונגריה בשבוע הבא".

אנשי קבוצת פרארי עובדים על רכבו של סבסטיאן פטל, פורמולה 1. רויטרס
סיים את המרוץ כבר בהקפה הראשונה. סבסטיאן פטל בפיט/רויטרס

יום גרוע היה לפרארי, כאשר שארל לקלר פגע במכוניתו של סבסטיאן פטל כבר בהקפה הראשונה והוציא אותו מהמרוץ. לקלר עוד ניסה לחזור, אבל פרש גם הוא בהקפה החמישית. "אני מתנצל", אמר לקלר, "תירוצים לא מתקבלים ברגעים כאלה. אני מאוכזב מעצמי ומכך שאכזבתי את הקבוצה. סב לא עשה שום טעות. אני מצטער ויודע שזה לא מספיק. זה לא מה שהקבוצה צריכה. הרסתי את כל התכניות שלה".

פטל הגיב: "הייתי מאוד מופתה. הייתי בשביל הפנימי ולא ציפיתי ששארל ינסה משהו. התחושה עם הרכב הייתה טובה הרבה יותר הפעם, וחבל שלא יכולנו לבחון את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully