וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה בין ארז כלפון לשר האוצר ישראל כ"ץ נדחתה ליום שלישי

12.7.2020 / 16:41

יו"ר המנהלת ינסה לרתום את השר לצורך של הקבוצות למצוא פיתרון להיעדר קהל והכנסות ממכירת כרטיסים בעונה הבאה

דוברות הכנסת

בווידאו: דיון בכנסת בנושא הטרדות מיניות בספורט

לקראת ההכרעה של אגף התקציבים במשרד האוצר על הענקת רשת ביטחון לקבוצות הכדורגל בליגת העל ובליגה הלאומית, הוחלט כי הפגישה הדחופה בין שר האוצר ישראל כ"ץ לבין יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל ארז כלפון תידחה ליום שלישי.

כזכור, כלפון מנהל בשבועות האחרונים מאבק עיקש ביחד עם משרד הספורט מול משרד האוצר כדי להשיג לקבוצות רשת ביטחון בגובה של 80 מיליון שקל לעונה הבאה. בלי הכסף לא מתכוונות הקבוצות לפתוח את העונה הבאה.

היום צפויות להימשך הפגישות בין כלפון לבכירי אגף התקציבים במשרד האוצר, אך כאמור נקבעה גם פגישה מול השר כ"ץ. ההערכה היא שבמשרד האוצר מתכוונים להעניק רשת ביטחון אבל לא קרובים למספר שביקש כלפון עבור הקבוצות. בפגישה עם השר ינסה יו"ר מנהלת הליגות לרתום אותו לצורך של הקבוצות למצוא פיתרון להיעדר קהל והכנסות ממכירת כרטיסים בעונה הבאה.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. דני מרון
הסכומים רחוקים מהדרישה. ארז כלפון/דני מרון

בשבוע שעבר שיגרו כלפון ויו"ר מנהלת הליגות בכדורסל, שמואל פרנקל, מכתב שבו נכתב: "אנו נתקלים במחסום גבוה שלא מאפשר את פתיחת התחרויות. ללא הכנסות הקהל, לרוב קבוצות הליגות בכדורגל וכדורסל אין זכות קיום כלכלית. כתוצאה מהמצב, הקבוצות אמנם קיצצו ותיאלצנה להמשיך ולקצץ ככל יכולתן בהוצאות כוח האדם ובשכר שחקנים, אבל הקושי התקציבי הוא כל כך גדול שהוא מעמיד את פתיחת הליגות בסכנה מידית ומוחשית. השורה התחתונה היא שללא רשת ביטחון מהמדינה, לא נוכל לפתוח את הליגות. לא נוכל לשלם על תפעול הקבוצות, לא נוכל לשלם שכירות לאולמות ולאצטדיונים, לא נוכל לשלם משכורות לשחקנים ולא נוכל לשאת בכל הוצאה הכרחית אחרת".

(עדכון ראשון: 10:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully