וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: מאור עבו ויואב רוז אלופי ישראל במפרשיות 470, מאור בן הרוש ושי קקון ניצחו בלייזר

הצמד משדות ים ניצח לאחר שלושה ימי תחרות בתל אביב, קקון השלימה דאבל מוזהב לאגודה בדגם הלייזר האולימפי ובן הרוש מנהריה זכה בתחרות הגברים

האצן נואה ליילס "שובר" את שיאו של יוסאין בולט ב-200 מטר, פלייר/טוויטר

בווידאו: האצן נואה ליילס "שובר" את שיאו של יוסאין בולט ב-200 מטר

מאור עבו ויואב רוז משדות ים הוכתרו היום (שבת) כאלופי ישראל במפרשיות 470 האולימפיות, בתום שלושה ימי תחרות בתל אביב. בלייזר האולימפי ניצחו מאור בן הרוש מנהריה בגברים ושי קקון בנשים, תוך שהיא משלימה דאבל מוזהב לשדות ים.

מאור עבו, יואב רוז במקום הראשון, אלופי ישראל מפרשיות 470. איגוד השייט, אתר רשמי
מאור עבו ויואב רוז במקום הראשון/אתר רשמי, איגוד השייט

מאבק מרשים עד הרגע האחרון ב-470 היה מצד הצמד החדש והמעורב, גבר ואשה, טל שדה ונועה לסרי משדות ים, שניצחו בשניים משלושת שיוטי היום האחרון. לבסוף, שדה ולסרי הסתפקו במדליית הכסף בתחרות הבכורה שלהם עם 15 נקודות (1,1,2 היום) לעומת עבו ורוז שסיימו עם 12 נקודות (2,4,1). גם מדליית הארד הולכת לשדות ים לאחר שניתאי חסון וטל הררי סיימו עם 20 נקודות (3,2,4), 8 נקודות לפני צוות הנשים הבכיר כיום, נויה ברעם ושחר טיבי מהפועל תל אביב ואילת, בהתאמה. כזכור, החל מאולימפיאדת פריז 2024 תחרות ה-470 היא לזוגות מעורבים בלבד.

אלופת ישראל בלייזר היא שי קקון (2,1,1) עם 9 נקודות, לאחר שהיא הקדימה ב-9 נקודות את המאמנת וחברתה להפועל שדות ים, נופר אדלמן האולימפית לשעבר. אדוה טייכמן השלימה את הטריו של המועדון על הפודיום עם 32 נקודות תוך שהיא מקדימה בשובר שוויון את גיל כהן מהפועל תל אביב, אף היא עם 32 נקודות. כהן, מי שהיתה שותפתה של נועה לסרי ב-470 בעבר וייצגה את ישראל בשתי האולימפיאדות האחרונות, סיימה רביעית בדגם שהוא חדש עבורה לא לפני שפרקה הבוקר את הכתף בעת השיוט השמיני והלפני אחרון, ונלקחה לטיפול בבית חולים. כהן דורגה שלישית עד אז וייתכן כי איבדה בשל כך את המדליה. לאחר מכן התאוששה.

מאור בן הרוש (5,1,2) היה דומיננטי לאורך כל התחרות והוביל על פודיום הלייזר טריו של הפועל נהריה כשניצח עם 13 נקודות לפני יואב כפיר עם 24 נקודות (2,9,3) ועידו רחמני (8,4,7) עם 31 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully