וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בליברפול, יורגן קלופ: "לא יודע לגבי השחקנים, אני לא חושב על השיאים"

האלופה נעצרה באנפילד, המנג'ר שיבח את שוער ברנלי: "ליברפול מול ניק פופ". קראוץ': "הנגיחה של רוברטסון - מהגדולות שראיתי"

מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות

אחרי 24 ניצחונות רצופים באנפילד, שמטה היום (שבת) ליברפול נקודות ליגה ראשונות באצטדיונה הביתי מאז ינואר 2019. זה קרה מול ברנלי העיקשת, שחילצה 1:1 מהאלופה כשג'יי רודריגז (69) ביטל את שער היתרון של אנדי רוברטסון (34). כדי לשבור את שיא הנקודות של מנצ'סטר סיטי (100), תצטרך מוליכת הטבלה לנצח בכל שלושת המחזורים שנותרו לה: מול ארסנל, צ'לסי וניוקאסל.

ליברפול היתה עדיפה, כמובן, בעטה 23 פעמים לשער ובכל זאת לא ניצחה - דבר שלא קרה לה בליגה מאז דצמבר 2017. "לפרקים זה הרגיש כמו ליברפול מול ניק פופ", הודה יורגן קלופ ושיבח את שוער היריבה. "עשינו לו חימום ובסיום הוא כבר היה לוהט וביצע עצירות סנסציוניות. הוא היה מצוין, אבל היינו צריכים לכבוש. עשינו הכל נכון. לא הצלחנו לסגור את המשחק ואפשרנו להם את הרגע שלהם. זה מרגיש כאילו הפסדנו. קצת כעסנו על השופט אבל אנחנו צריכים לבקר את עצמנו על שלא הצלחנו לסגור את המשחק. הקבוצה הזאת עושה את הדברים הנכונים 99 אחוז מהזמן, אבל אף פעם לא אפסיק לבקר את השחקנים".

על השיאים שנותרו לאלופה לשבור עד תום העונה אמר המנג'ר הגרמני: "אנשים מדברים איתנו עליהם, אני לא יודע אם השחקנים חושבים עליהם - אבל אני לא. אני יודע שהדרך היחידה לשבור שיאים היא לנצח משחקים, ואת זה השחקנים רוצים לעשות".

רוברטסון, שכבש בנגיחה נפלאה, קיבל תשבוחות משחקן הקבוצה לשעבר פיטר קראוץ': "אי אפשר להסביר את זה, לעולם לא נדע איך מגן שמאלי נוגח ככה. זו אחת הנגיחות הטובות ביותר שאי פעם ראיתי. מדהים". המגן עצמו אמר: "כל הכבוד לברנלי, אבל היינו צריכים להיות הרבה יותר טובים. אנחנו חייבים להיות מדויקים יותר מול השער. אני יכול להבטיח לכם שאנחנו עובדים ועושים 100 אחוז באימונים ובמשחקים. היינו מספיק טובים כדי לנצח היום, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות".

מנגד, החמיא ג'יי רודריגז לגיבור המשחק: "הרקורד של ניק פופ מוכיח שהוא אחד הטובים ביותר. הוא עובד קשה בכל יום באימונים וכל הקרדיט מגיע לו. כולנו מאושרים בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully