וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי של שטיריה

אלוף העולם התגבר על הגשם הבלתי פוסק במקצה הדירוג של המרוץ השני באוסטריה, ושבר עוד שיא של מיכאל שומאכר: "אני אוהב את הימים האלה!". מקס ורשטאפן יזנק שני, קרלוס סאינס שלישי

האצן נואה ליילס "שובר" את שיאו של יוסאין בולט ב-200 מטר, פלייר/טוויטר

בווידאו: האצן נואה ליילס "שובר" את שיאו של יוסאין בולט ב-200 מטר

לראשונה מאז 1995, שני מרוצי פורמולה 1 נערכים בזה אחר זה באותה מדינה. אז זה קרה ביפן וכעת, בעקבות משבר הקורונה, זה קורה באוסטריה. בשבוע שעבר עונת 2020 של הסבב נפתחה ברד בול רינג עם ניצחון של ואלטרי בוטאס בגרנד פרי האוסטרי, והיום (שבת) נערך מקצה הדירוג במרוץ השני באוסטריה שקיבל את השם "הגרנד פרי של שטיריה" (המדינה הפדרלית באוסטריה שבשטחה נמצא המסלול).

גשם בלתי פוסק גרם לדחיית מקצה הדירוג, אבל בסופו של דבר היה זה אלוף העולם לואיס המילטון שהביא למרצדס פול פוזישן במרוץ שטיריה ההיסטורי. הבריטי שלט בשלב המוקדמות למרות מזג האוויר והמסלול הרטוב, ומי שהצטרף אליו בשורה הראשונה הוא מקס ורשטאפן מרד בול. קרלוס סאינס המקסיקני יזנק שלישי עבור מקלארן והמנצח הקודם בוטאס יתחיל הפעם מהמקום הרביעי. סבסטיאן וטל מדורג עשירי.

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
לפחות פול פוזישן אחד בכל אחת מ-14 העונות שלו בסבב. לואיס המילטון/רויטרס

המילטון, שהפך לנהג הראשון שמשיג את הפול ב-14 עונות שונות (2007-2020) ושבר בכך את שיאו של מיכאל שומאכר האגדי עם 13, אמר בסיום: "איזה יום טריקי. היו הרבה שלבים שלא יכולת לראות לאן אתה נוסע... אני אוהב את הימים האלה! אני חושב שאנחנו מוכנים לשתי האפשרויות".

ורשטאן הוסיף: "סך הכול היה יום מוקדמות טוב. בחלק השלישי הגשם היה כבד יותר והתקשינו בתנאים מאוד רטובים. אני חושב שבמסלול יבש יש לנו סיכוי טוב לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully