וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלון תורג'מן כבש שער רביעי ברציפות בפולין

החלוץ הישראלי העלה את ויסלה קרקוב ליתרון על קורונה קיילצה (1:1) והוא עם ארבעה שערים בשלושת המחזורים האחרונים. חמד וצ'רלטון הסתבכו

מתוך אינסטגרם

בווידאו: חאתם עבד אלחמיד כובש באימון סלטיק

אלון תורג'מן המשיך הערב (שבת) בכושר ההבקעה שלו וחגג שער רביעי בשלושה משחקים, כשהעלה את ויסלה קרקוב ליתרון ב-1:1 הביתי מול קורונה קיילצה. המגן מאצ'יי סאדלוק הרים מצד שמאל והחלוץ הישראלי נגח אל הרשת בדקה השביעית וחגג שער חמישי במדי ויסלה ורביעי ברציפות כאמור בפלייאוף התחתון בליגה הפולנית. תורג'מן יכול היה להשלים צמד בדקה ה-18, אבל בעט פנדל חלש לידיו של השוער. קבוצתו נותרה בדקה ה-27 ב-10 שחקנים וקיילצה איזנה בדקה ה-34. תורג'מן הוחלף בדקה ה-83.

עוד בפולין: לגיה ורשה הבטיחה את זכייתה באליפות עם 0:2 על קרקוביה שהדיחה אותה מהגביע באמצע השבוע. זו האליפות ה-14 בתולדות ליגה, אחרי שבעונה הקודמת פיאסט גליביצה הדהימה וזכתה באליפות. אקס הפועל באר שבע תומאש פקהארט כבש את השער הראשון במשחק הערב.

תומר חמד שחקן צ'רלטון לפני קונור מאסטרסון שחקן ק.פ.ר. GettyImages
עדיין מחכה לשער הראשון. תומר חמד/GettyImages

* תומר חמד וצ'רלטון עלולים למצוא עצמם שוב מתחת לקו האדום בליגת המשנה באנגליה, אחרי הפסד ביתי 1:0 מול רדינג. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-79 בניסיון להשוות את התוצאה אחרי הפנדל המוקדם של ג'ורג'ה פושקאש הרומני (3) אבל לא הצליח לכבוש ועדיין מחכה לשערו הראשון העונה. ההפסד השלישי ברציפות הותיר את צ'רלטון קרובה לשלוש האחרונות: רק נקודה מעל האל סיטי, שתי נקודות מעל לוטון ושלוש מעל בארנסלי. לסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים בלבד.

* עדן שמיר שיחק 60 דקות במשחק האימון של סטנדרד ליאז' מול לובן. הקבוצות ערכו שתי מחציות של 60 דקות, ובסיומן הפסידו הישראלי וחבריו 2:1.

* טל כחילה נותר על הספסל של אטרומיטוס, שניצחה 2:3 את וולוס במחזור הלפני אחרון בפלייאוף התחתון ביוון.

* אנס מחאמיד שיחק 25 דקות בניצחון של וינטרטור 2:3 על אראו בליגה השנייה בשוויץ. מוחמד בדארנה לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully