וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא אמר שזה יהיה הסוד שלנו": מתאבק ב-WWE יפוטר בגלל יחסים לא נאותים עם קטינות?

אוסטין ת'יאורי בן ה-22 הואשם על ידי שתי מתלוננות כי שלח "דברים מאוד גסים" בסנאפצ'ט כשהיו בנות 13, ומאז הארגון מסתיר אותו

לוחם ה-MMA מייק פרי תוקף אדם מבוגר במסעדה, פלייר/טוויטר

בווידאו: לוחם ה-MMA מייק פרי תוקף אדם מבוגר במסעדה

תנועת SpeakingOut# ממשיכה לגרום לשינויים ב-WWE. אחרי פיטוריו של ג'ק גלאגר וטענות רבות שעלו נגד מתאבקים נוספים במסגרת גל חשיפות ההטרדות המיניות הקשורות לעולם ההיאבקות, אוסטין ת'יאורי עשוי להיזרק מהארגון בעקבות האשמות בדבר יחסים לא נאותים עם קטינות.

מתלוננת בת 16 בשם טיי, ובשמה המלא טייטום קמאצ'ו, סיפרה לפני יותר משבועיים בטוויטר כיצד אוסטין הוסיף אותה לרשימת חבריו בסנאפצ'ט ושלח לה "דברים מאוד גסים" בהיותה קטינה. היא לא צירפה הוכחות והסבירה כי התבקשה על ידו לא לשמור את ההודעות כדי שיישארו סודיות בינו לבינה.

צעירה אחרת הזדהתה עם הסיפור שלה וצייצה: "אני יכולה להעיד שהיא דוברת אמת כי חוויתי את זה בעצמי. מה שקרה לי לא היה צריך לקרות. אמרתי לו שאני רק בת 13 ומעריצה גדולה שלו. הוא אמר לי להפסיק לשמור את ההודעות ושזה יכול להיות הסוד שלנו".

ת'יאורי בן ה-22 חתם על חוזה ב-WWE באוגוסט אשתקד והוקפץ תוך זמן קצר לתכניות המרכזיות אחרי תקופה קצרה של כמה חודשים בליגת הפיתוח, אבל בשבועיים שחלפו מאז הטענות כלפיו הוא לא הופיע שוב והארגון סירב להתייחס לכל שאלה בנוגע אליו. יש הטוענים כי ב-WWE רואים בו כוכב עתידי ומנסים לשמור עליו עד יעבור זעם, בעוד גרסאות אחרות מדברות על התרת חוזהו.

את המתלוננת טיי, אגב, הוא מיהר לחסום מיד לאחר שפרסמה את סיפורה ואוהדיו דאגו להשמיצה ברשתות החברתיות. בתגובה היא כתבה: "אנשים אומרים שאני הולכת להיתבע על ידי אוסטין ת'יאורי 'השמצת דמותו'. אני מבינה שאם זו הייתה טענת שווא אז היה מדובר בדיבה, אבל לצערי הוא עשה את מה שאני טענתי שעשה. אם הוא מתקשה להתמודד עם ההשלכות של מעשיו, אז זו כבר בעיה שלו".

עוד אחד שככל הנראה ישוחרר מחוזהו הוא פטריק קלארק, המוכר בשם הבמה "ולווטין דרים". גם נגדו עלו טענות דומות במהלך הסערה האחרונה, כאשר על פי אחת מהן הוא שלח תמונות חושפניות שלו לקטינות.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully