וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חוזה חדש יוצע לסינטיאהו סלליך, דיונים עם נציגיו של עוואד

10.7.2020 / 13:36

הירוקים לא מימשו את האופציה על השחקן, אך הבהירו לו שזה בעקבות המציאות הכלכלית בתקופת הקורונה. מועמדותו של אורן ביטון ירדה מהפרק

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול מסכם עונה לאחר ה-2:2 מול בית"ר ירושלים

מכבי חיפה תגיש בימים הקרובים הצעה רשמית לסינטיאהו סלליך לחתום על חוזה חדש בקבוצה. האופציה שהייתה לחיפה על השחקן נגמרה אך במועדון שלחו מסר שהעובדה שלא מימשו את האופצייה קשורה למציאות הכלכלית בתקופת הקורונה. כעת תגיש חיפה הצעה עם שכר מקוצץ לסלליך בתקווה שהשחקן יישאר בקבוצה. אחרי ההתפתחויות עם סלליך עוקבות לא מעט קבוצות בליגת העל.

בנוסף, בקבוצה ייפגשו עם נציגיו של מוחמד עוואד בניסיון להאריך את חוזהו. עוואד שמע כצפוי מהמאמן החדש ברק בכר שהוא צפוי להיות בורג משמעותי בקבוצה. בפני עוואד מונחת הצעה להאריך את חוזהו בלפחות שנתיים נוספות כבר תקופה ארוכה אך כזכור הוא סירב לחתום. בחיפה לא מוכנים להגיע למצב בו עוואד, כמו שון וייסמן ותומר חמד בעבר, ישוחרר לחו"ל ללא תמורה ולכן עומדים על כך שיאריך את חוזהו. בשבועות הקרובים יישבו נציגיו עם ראשי המועדון כדי לדון בהצעה הנוכחית ואז יתקבלו החלטות.

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
לא מעט קבוצות בליגת העל עוקבות אחר ההתפתחויות בעניינו. סיניאהו סלליך/לירון מולדובן

המגן השמאלי אורן ביטון שהוזכר כמועמד לא צפוי להגיע לקבוצה זאת לאחר שהצוות המקצועי החדש מעדיף לבחר אופציות אחרות. בשלב זה עדיין לא ברור אם יוחתם מגן שמאלי, או שמא בקבוצה יסתפקו בסן מנחם ויהב גורפינקל שחוזר מהשאלה. כך או כך, הסיכויים שביטון יגיעו קלושים מאוד עקב רצונו של הצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully