וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נאשוויל מוכת הקורונה פרשה מהטורניר של ה-MLS

תשעה חולים בקבוצה לא הותירו ברירה. דאלאס, בה התגלו עשרה חולים, פרשה מוקדם יותר השבוע. צפו במחווה המרגשת של שחקני פילדלפיה

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

שתי קבוצות כבר פרשו מטורניר החזרה של ליגת ה-MLS. אחרי דאלאס, הגיעה תורה של נשאוויל להודיע כי אין בכוונתה להשתתף בטורניר, לאחר שמספר משחקניה נדבקו בנגיף הקורונה.

יש לציין כי הקבוצה הגיעה לאורלנדו, בה עתיד להיערך בטורניר, ב-3 ביולי, כשחמישה משחקניה חולים. מאז, ארבעה נוספים יצאו חיוביים בבדיקות שנערכו, כך שבארצות הברית חוששים שמא ה"בועה" המדוברת לא באמת סטריילית. דאלאס הודיעה על פרישה ביום שני האחרון, לאחר שעשרה משחקניה ואחד ממאמניה יצאו חיוביים בבדיקות. על פי דיווחים, בניו יורק רד בולס יש שני חולים ובקולומבוס קרו אחד.

"זו היתה שנה מאתגרת, אנחנו בשטח לא מוכר אחרי הטורנדו שחירב את עירנו וכעת עם הקורונה", אמר מנכ"ל המועדון. "זו אכזבה נוספת עבור המועדון ועבור האוהדים. כעת נתרכז בהתאוששות של שחקנינו החולים. ברגע שכולם יהיו בריאים, נוכל להתחיל להתכונן לחלק השני של העונה, אחרי אורלנדו".

נאשוויל היתה אמורה להתחיל אמש את משחקיה בטורניר עם משחק מול שיקגו, שנדחה בשל הבדיקות החיוביות. לאחר פרישת צמד הקבוצות, נותרו 24 בטורניר שיימשך עד ה-11 באוגוסט.

קבוצת הכדורגל של נאשוויל. GettyImages
נתראה אחרי הטורניר. נאשוויל/GettyImages

מי שכן שיחקה היתה פילדלפיה, שעלתה לכר הדשא כשעל חולצותיה שמות של חלק מהאזרחים השחורים שנהרגו בשנים האחרונות על ידי שוטרים:

"אני גאה מאוד בשחקני על המנהיגות שגילו בחודשים האחרונים", אמר מנג'ר היוניון ג'ים קורטין. "זה נעשה כדי להביע כבוד ולעזור למדינה שלנו להשתפר".

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה
  • MLS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully