וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן שהר סיכם באפואל ניקוסיה לשנתיים

23.7.2020 / 11:14

מלך שערי הקבוצה מבירת הנגב נפרד אחרי חמש שנים ומצטרף לקבוצת הפאר הקפריסאית. על פי מתווה העסקה, הוא יושאל לאפואל לתקופה של שנתיים ויחזור לבאר שבע לשנה שנותרה בחוזהו

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בן שהר סיכם את תנאיו באפואל ניקוסיה לתקופה של שנתיים והוא עוזב את הפועל באר שבע אחרי חמש שנים ארוכות בהן זכה איתה בכל תואר אפשרי בישראל וחווה קמפיינים יפים במפעלים אירופים. שהר יושאל לקבוצה הקפריסאית לשנתיים ובעונה השלישית יחזור להפועל באר שבע, אז ישחק במדיה על פי החוזה שיש לו כעת.

שהר התלבט מאוד בימים האחרונים האם להיענות להצעה מהקבוצה הקפריסאית. בשבוע האחרון הופעל עליו לחץ מצד אפואל, כולל שיחות עם הצוות המקצועי. לצד הרצון להישאר בישראל עם משפחתו המורחבת ודילמת המעבר למדינה אחרת בתקופת הקורונה, שהר לקח בחשבון שבהפועל באר שבע הוא כבר לא יוכל להשיג תואר שלא זכה בו עם המועדון וכמו כן, הבין שבאי השכן הוא יוכל להמשיך על פי חוזה זהה לזה שיש לו כעת בבאר שבע, לפני בקשת הקיצוץ. הקפריסאים הרעיפו עליו הרבה שבחים בשיחות שקיימו ולאחר ההתלבטות הקשה, הוא נענה להצעה שלהם בחיוב.

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. ברני ארדוב
שב לאירופה. שהר/ברני ארדוב

שהר, 30, שהחל את הקריירה שלו מעבר לים, שיחק בצ'לסי, קווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונדסדיי, פורטסמות', דה חראפשחאפ, אספניול, הרטה ברלין, ארמיניה בילפלד ו-וילם ההולנדית, לפני שחתם בהפועל באר שבע בקיץ 2015. הוא סייע לקבוצה מבירת הנגב לזכות בשלוש אליפויות ברציפות והעונה גם בגביע המדינה. את העונה החולפת סיים עם 13 שערי ליגה ו-16 בכל המסגרות.

אפואל ניקוסיה היא הקבוצה המעוטרת ביותר בקפריסין עם 28 אליפויות ו-21 גביעים, אף שאת העונה החולפת (שהופסקה עקב הקורונה) סיימה במקום השלישי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully