וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא מוקי נמצא שלילי לקורונה, אורן סמדג'ה מגיב לביקורות: "הכפשה לשווא"

8.7.2020 / 21:38

אלוף העולם בג'ודו עד 81 ק"ג הודיע באינסטגרם כי לא נדבק בנגיף. מאמן נבחרת הגברים התייחס לטענות לפיהן הוסתר דבר הידבקותו בקורונה של אחד המשתתפים במחנה האימונים

איבן זבורובסקי שוער רוסי נפגע ממכת ברק פלייר/צילום מסך

בווידאו: שוער רוסי נפגע ממכת ברק

לפני שלושה ימים נאלצה נבחרת ישראל בג'ודו להיכנס לבידוד מיידית לאחר שאחד הספורטאים ששהה במחנה האימון שנערך בצפון הארץ מצתא חיובי לקורונה. גם מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה נאלץ להיכנס לבידוד, כשבמקביל בימים האחרונים נשמעו לא מעט ביקורות כנגד ההתנהלות במחנה, כולל רמיזות לפיהן בנבחרת ידעו כי אותו ג'ודוקא נמצא חיובי לקורונה אך ניסו להסתיר זאת.

"אחרי תקופה ארוכה של מגבלות ושימור מינימאלי של היכולת להתאמן בצל הקורונה, חזרנו לפעילות", כתב סמדג'ה בפוסט שפרסם בפייסבוק. "כל הזמן בהתאם להנחיות כמובן, לאורך כל הדרך. בימים שחלפו עד למחנה האימונים התרומם לו גל שני של המגפה הארורה שרק כעת, גם אצלנו, בתהליך מקביל למה שקורה לכלל הציבור ולמדינה, מובנת עוצמתו וחומרתו".

מאמן נבחרת ישראלים בג'ודו אורן סמדג'ה. קובי אליהו
מכחיש כי בנבחרת הסתירו את הידבקותו של הג'ודוקא במחנה האימונים. אורן סמדג'ה/קובי אליהו

סמדג'ה התייחס לטענות כנגד ההתנהלות במחנה האימון: "במקומות מסוימים בתקשורת התפרסמו שקרים ועיוותים כאילו הספורטאי אובחן עוד במהלך המחנה כחולה קורונה ואנחנו הסתרנו. אם פרסום כזה נעשה בטעות על ידי עיתונאי רשלן ונמהר אז מדובר, במקרה הטוב, בחוסר אחריות מחריד, הכפשה לשווא וגרימת זעם ופאניקה מיותרים בקרב לא מעט אנשים. במקרה הרע, אם פרסום כזה נעשה בזדון, על ידי עיתונאי שמחפש לפגוע ולהשחיר (ולצערנו למדנו כי לעיתים ניתן למצוא גם כאלה) מדובר ברשעות שפלה ומבזה".

בתוך כך הודיע היום (רביעי) הג'ודוקא טל פליקר כי הוא נבדק ונמצא חיובי לקורונה. "לצערי הרב יצאתי חיובי לנגיף", כתב פליקר בטוויטר. "ברוך השם, לשמחתי אין לי תסמינים כרגע". גם הג'ודוקא שגיא מוקי ערך בדיקת קורונה ופרסם הערב בחשבון האינסטגרם האישי שלו כי נמצא שלילי לנגיף.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully